Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei . :)

Jeg har tidligere hatt Depend sine gel/akrylnegler, og fått et fint resultat med de. Hvite tupper, og natturlig/blanke negler.

Slik ser den ut:

depend-gel-kit_20835228.jpg

fått slike negler av den ca (jeg hadde ikke mine fullt så lange da): na_31075924.jpg

Og jeg fant DETTE Settet med negler på ebay, veldig billig i f.h.t antall negler og slikt.

Men jeg har ikke så godt peiling på slikt, likte egentlig det kit-et fra depent, for der var alt du trengte, intet mer eller mindre. Her i dette settet, er det jo hundre ting. :gjeiper:

Vil jeg kunne få de neglene/det resultatet som på bilde jeg postet over her, eller er det kun for å lime på en haug av glitter og dill og dall?

Er det noen kit/annen måte jeg kan kjøpe kun det jeg trenger, uten å måtte kjøpe så sykt mange farger, stener, ditt og datt som følger med i dette kitet?

Vil gjerne kjøpe fra ebay, virker som om det vil bli det rimligste i.f.t antall negler man får. :)

Anonym poster: b2227e7e9574d28ec72f5c878926cb87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Settet fra ebay er mye mer komplisert enn det fra depend. For å lage neglene med ebay kit'et trenger man MASSE trening, fordi det er kjempe vanskelig å gjøre det når man ikke har fått opplæring. Der må du bruke akryl pulver osv, noe som er kjempevanskelig å jobbe med... Kjøp deg heller depend kitet, du får nok mye bedre resultat av det, enn at du prøver deg på det fra ebay og må sitte med fingrene i aceton en hel kveld... (snakker fra erfaring... Haha)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dytt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Settet fra ebay er mye mer komplisert enn det fra depend. For å lage neglene med ebay kit'et trenger man MASSE trening, fordi det er kjempe vanskelig å gjøre det når man ikke har fått opplæring. Der må du bruke akryl pulver osv, noe som er kjempevanskelig å jobbe med... Kjøp deg heller depend kitet, du får nok mye bedre resultat av det, enn at du prøver deg på det fra ebay og må sitte med fingrene i aceton en hel kveld... (snakker fra erfaring... Haha)

Der kom det et svar i mellomtiden gitt. ;)

Det var dumt da. :( Så på noen youtubevideoer med sånn, og det så jo ikke så vansklig ut. :-/ Kanskje de hadde mer trening enn meg, men fler av de sa selv at de overhodet ikke var profesjonelle, kun kjøpt det fra ebay selv.

Blir litt dyrt i lengden med dette fra depend, varer bare til en-to ganger, og de flaskene er små å går fort tomme. :-/

AnonymBruker
Skrevet

Men tusen takk for svar fordet altså! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis andre har tips eller erfaring, tar jeg gjerne i mot det! :)<br /><br /> Anonym poster: b2227e7e9574d28ec72f5c878926cb87

Skrevet

Der kom det et svar i mellomtiden gitt. ;)

Det var dumt da. :( Så på noen youtubevideoer med sånn, og det så jo ikke så vansklig ut. :-/ Kanskje de hadde mer trening enn meg, men fler av de sa selv at de overhodet ikke var profesjonelle, kun kjøpt det fra ebay selv.

Blir litt dyrt i lengden med dette fra depend, varer bare til en-to ganger, og de flaskene er små å går fort tomme. :-/

Jeg gjorde akkurat det samme før jeg bestilte kitet mitt fra ebay. Så på videoer på youtube og tenkte "det der ser jo kjempelett ut! Sånn klarer da jeg også!" men det var ikke så lett gitt... Neglene ble kjempe tykke, og klumpete. Jeg driver over gjennomsnittet mye med neglene mine, så jeg vil si at jeg ville klart det dersom det var så enkelt som alle skal ha det til, hehe. Men isteden ødela jeg neglene mine, og måtte sitte med fingrene i aceton hele kvelden, og det tok lang tid før neglene mine ble de samme igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...