Gå til innhold

Kvinner er til for å beskytte menn mot homofile muslimer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De bør lære seg å sloss fra barnsben av, holde døra oppe for mannen og ikke bruke mer sminke enn han. Hun må være intelligent, ha en viss økonomi og evner for forsørgelse og beskyttelse, og være glad i sex.

Anonym poster: f4b71f724d4ae2f1b46f697a6aa6e5be

Videoannonse
Annonse
Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

De bør lære seg å sloss fra barnsben av, holde døra oppe for mannen og ikke bruke mer sminke enn han. Hun må være intelligent, ha en viss økonomi og evner for forsørgelse og beskyttelse, og være glad i sex.

ffs, huka av på ab igjen :sinnatagg: mhm, måtte bare få sagt det :regn:

PS: skal egentlig stå skaphomofile muslimer.

Endret av Vanemagi
Skrevet

Forstår ikke helt hvorfor noen opprettet denne tråden. Utdyp?

• Liker 1
Gjest gnækvåg
Skrevet

Forstår ikke helt hvorfor noen opprettet denne tråden. Utdyp?

Jeg skapte tråden

Det er en viss sannhet her, tro det eller ei. :tongue:

Det gjelder egentlig alle menn, ikke bare muslimer selv om svarte og muslimske skaphomser er de desidert verste (etter min erfaring) i uønsket seksuell oppmerksomhet, trakkasering og vold etc.

Siden det å gå på byen for meg (mann) og mange andre menn er et spetakkel for å si det mildt, og siden jeg ikke helt er glad i samkjønna forbund/gjenger så blir kvinnesynet mitt ikke langt derifra. :arrow:

Gjest Minde09
Skrevet

...men det hjelper hvis jeg åpner døra for deg? :klo:

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

De skaphomoene som ikke er "homsete" stereotypt sett er de det siktes til her. De har ofte en tiltrekning til visse menn som de ser på som mer umandige (slik som mange menn liker feminine kvinner) og kan bli en plage fra helvete.

De gliser veldig av forestilinga om at objektene sine er seksuellt uerfarne, svak og de kjennetegnes på en særdeles aggresiv og krenkende adferd. Skapdominaer som er seksualfrustrerte eller håpløse på sexrelasjonsmarkedet kan også være plagsomme.

Case in point; Feminister!

...men det hjelper hvis jeg åpner døra for deg? :klo:

Det hadde vært koselig!

:kristin:

Endret av Vanemagi
Skrevet

Så skaphomser er verre enn andre homofile? Eller mener du alle homofile er til bry for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...