AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 De bør lære seg å sloss fra barnsben av, holde døra oppe for mannen og ikke bruke mer sminke enn han. Hun må være intelligent, ha en viss økonomi og evner for forsørgelse og beskyttelse, og være glad i sex. Anonym poster: f4b71f724d4ae2f1b46f697a6aa6e5be
Gjest gnækvåg Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 (endret) De bør lære seg å sloss fra barnsben av, holde døra oppe for mannen og ikke bruke mer sminke enn han. Hun må være intelligent, ha en viss økonomi og evner for forsørgelse og beskyttelse, og være glad i sex. ffs, huka av på ab igjen mhm, måtte bare få sagt det PS: skal egentlig stå skaphomofile muslimer. Endret 2. august 2012 av Vanemagi
Jenta1980 Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Forstår ikke helt hvorfor noen opprettet denne tråden. Utdyp? 1
Gjest gnækvåg Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Forstår ikke helt hvorfor noen opprettet denne tråden. Utdyp? Jeg skapte tråden Det er en viss sannhet her, tro det eller ei. Det gjelder egentlig alle menn, ikke bare muslimer selv om svarte og muslimske skaphomser er de desidert verste (etter min erfaring) i uønsket seksuell oppmerksomhet, trakkasering og vold etc. Siden det å gå på byen for meg (mann) og mange andre menn er et spetakkel for å si det mildt, og siden jeg ikke helt er glad i samkjønna forbund/gjenger så blir kvinnesynet mitt ikke langt derifra. :arrow:
Gjest Minde09 Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 ...men det hjelper hvis jeg åpner døra for deg?
Gjest gnækvåg Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 (endret) De skaphomoene som ikke er "homsete" stereotypt sett er de det siktes til her. De har ofte en tiltrekning til visse menn som de ser på som mer umandige (slik som mange menn liker feminine kvinner) og kan bli en plage fra helvete. De gliser veldig av forestilinga om at objektene sine er seksuellt uerfarne, svak og de kjennetegnes på en særdeles aggresiv og krenkende adferd. Skapdominaer som er seksualfrustrerte eller håpløse på sexrelasjonsmarkedet kan også være plagsomme. Case in point; Feminister! ...men det hjelper hvis jeg åpner døra for deg? Det hadde vært koselig! Endret 2. august 2012 av Vanemagi
Jenta1980 Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Så skaphomser er verre enn andre homofile? Eller mener du alle homofile er til bry for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå