Gå til innhold

Navlepiercing. Trist eller kult på 23åring ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok som så mange andre piercing i navlen i mine glansdager som fjortis. Jeg får meg rett og slett ikke til å kvitte meg med den, selv om jeg er veldig usikker på om det kun virker tragisk :P Er på en måte en del av meg som sier at dersom jeg tar den ut er jeg voksen og klar for å legge på meg eller bli dvask...

Hva syns dere? Skal jeg beholde den? Ta den ut i offentlighet (bikini) ?

Anonym poster: cb6e7d8d2ebafe3f924950b97c345a92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 20 og jeg har min enda. Jeg syns det er fint :) Kommer så klart helt an på hva type piercing du bruker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mye eldre enn deg, men har fremdeles min lille piercing der. Har hatt den i 14-15 år. Du må selv bestemme hva du vil gjøre. Ingen kan bestemme over meg og mine piercinger.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg synes det er nitrist og litt flaut. Forbinder det med fjortiser på slutten av 90-tallet. Ja, og litt tacky. Jeg viser aldri navlen min, og jeg skjønner ikke hva man skal med navlebling hvis man ikke er magedanser.

Endret av Glynis
  • Liker 8
Skrevet

Tja, synes det finnes en mellomting mellom fjortisspiercing og dvaskhet :fnise:

Jeg personlig har ikke noe imot piercinger, men føler at navlepiercing er litt i samme gate som trampstamp.

Men som Vianne sier, så er det kun du som bestemmer over dine piercinger og egen kropp.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker den faktisk jeg! Men gøy å se flere synspunkt på det!

Jeg har en liten sånn spiral som går gjennom hullet og slanger seg rundt navlen med en liten blank sten. Veldig nøytral, gjør lite ut av eg. Noen ganger bruker jeg to vanlige bolter som jeg setter i kryss :P Synes navlen ser bedre ut da, som om piercingen liksom "løfter" magen litt. I tillegg må jeg si at det er en veldig motivasjon til å holde seg slank.

En jul måtte jeg rett og slett ta den ut fordi det gjorde såå vondt etter all julematen (og i tillegg generelt mye mat det året) så jeg fant rett og slett ut at magen måtte minskes slik at den ble behagelig å ha på.

Skrevet

Jeg tok ut min da jeg nådde midten av 20-årene. Hadde tenkt på det lenge, og vet ikke hvorfor jeg drøyde det så lenge. Synes det er utrolig mye finere uten piercing.

• Liker 1
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Jeg er enig med Glynis og Niennas - forbinder det mest med fjortiser, og synes det er både trist og litt tacky. Jeg synes ikke navlepiercing er fint på noen, uansett hvor fin og slank mage man har, men det er nå min personlige mening og derfor er nok svaret mitt preget av det.

Som flere andre har skrevet, du bestemmer selv over din egen kropp så dersom du liker den synes jeg du skal beholde den!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

tok ut min da jeg ble 16. å glad for det.folk må gjerne ha piercing i navlen om de vil. jeg har i tunga og en brystvorte hva folk måtte mene om det bryr jeg meg ikke om.

Anonym poster: 1ae457e488b7dc1051d9de14d9ffb985

AnonymBruker
Skrevet

Mamma er 52 og har navlepiercing ;) En av mine nærmeste venninner har i sin piercing, og hun er 23. Både mamma og venninnen min har et helt enkelt smykke uten glitter og stæsj, og det ser ganske bra ut på begge to. Jeg synes magetilstanden og smykket er viktigere enn alderen. Har man en noenlunde flat og trent mage (det må ikke være sånn) kan man fint bære en pen navlepiercing uansett alder.

Jeg prøvde å finne et bildeeksempel på noen som ikke burde ha piercing i navlen, men søk på "belly button piercing", "navlepiercing" og "piercing navle" viste ingen som etter min mening ikke burde ha piercing (bortsett fra menn og høygravide, men de faller litt utenom).

Anonym poster: d917a65d6eb1a8b989473d432065d8e8

• Liker 1
Skrevet (endret)

For meg kommer det også veldig an på hvilken type piercing det er snakk om. Sånne lange bling-blinger er ikke min greie, jeg har en liten, svart barbell. Hadde selvsagt aldri tatt piercing der i dag, men det ser veldig rart ut uten den nå som jeg har hatt den så lenge.

Endret av Vianne
  • Liker 1
Skrevet

52 år og navlepiercing? :sjokkbla:

• Liker 5
Skrevet

Trist! Jeg har aldri forstått meg på piercinger, bortsett fra ett hull i ørene så klart.

I nesa, leppa, navlen, klitten, osv. blir bare supersært.

Skrevet

Har fortsatt min, og er i dag 24 år. Har hatt samme tankene som deg, men tenker i dag at så lenge jeg er komfortabel med magen min (det vil si noenlunne flat/trent) så ønsker jeg å beholde den :) Men som flere andre har nevnt syns jeg det er av betydning hvilken type piercing du har. Enklere Lier Inger ser bedre ut etter eldre en blir (er min mening vertfall :) )

Skrevet

Når du allerede har den, så syns eg du burde beholde den så lenge som mulig :)

Skrevet

Hehe, jeg var i samme situasjon som deg, tok den da jeg var 15 og lurte lenge på om jeg skulle ta den ut da jeg begynte å føle meg voksen. Det satt langt inne og jeg fjernet den i fjor, som 31-åring:-D

Må innrømme at jeg savner både navlepiercingen og tungepiercingen enda..... Og syns fortsatt det er flott med en stram, flott mage med en enkel piercing, selv på de som har bikka 20;-)

Skrevet

Noen som har tips til å få den til å gro igjen? Har gått uten noe i 2 år nå, men fortsatt ikke grodd igjen. Noen som vet om man kan "stoppe den igjen" hos lege? Vil ikke bli gravid med det hullet og risikere at det strekker seg

Skrevet

Trist. På de fleste, faktisk.

• Liker 2
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Synes ikke det er så veldig pent på noen egentlig.Men når det er sagt så bryr jeg meg ikke om hva andre har så lenge de trives med det.Behold den hvis du liker den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...