Gjest Bell Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Jeg bikker nå 23 år og fikk ærlig beskjed og tips om å starte så smått med antiage produkter, siden kollagenproduksjonen i huden min nå starter å minke.. Sykt, men sant Jeg har brukt Nivea Q-10 en stund nå og er forsåvidt fornøyd, huden rundt øynene ser frisk ut, og forebygger til en viss grad mørke ringer, men kunne tenkt meg å prøve flere/ bedre kremer. Vet ikke om denne er "sterk" for min nokså unge hud... ? Noen som har gode forslag eller tips til kremer med/ uten aktive ingredienser. Vil gjerne at den skal inneholde SPF, ellers kan det være nesten hva som helst.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 md formulation sine er gode. sjekk på feelunique sin side. det koster halvparten om ikke 1/3 av norsk hudpleier pris;) jeg er 24 og bruker dette. Anonym poster: 6e1021f9825787c3a972316f419141d7
Nikka88 Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Total eye care fra dermalogica er min favoritt! =) den har solfaktor 15 og har litt farge så den jevner ut fargen under øynene. Den gir mye fukt og har melkesyre i seg som virker anti aging. jeg er 24, og denne passer godt for oss som er i 20-årene.
Gjest Bell Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Tusen takk for svar! Jeg skal se etter disse når jeg reiser til London !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå