AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Jeg går GLU 5-10 trinn. Skal begynne på tredje året mitt denne høsten og skal skrive bacheloreoppgave til våren. Meeen så var det hva man skal skrive om da... I følge oppgaveteksten skal vi ta for oss "en problemstilling som er sentral for læreryrket" - som jo kan være så mangt! Jeg kan skrive innenfor norskfaget, Pedagogikk og elevkunnskap eller innenfor begge fagene. For å få litt inspirasjon tenkte jeg å høre med dere lærere på forumet om dere har noen tips til tema? Hva ville dere skrevet om, om dere var meg? Til nå har jeg tenkt litt på norsk som andrespråk, men føler meg ikke helt sikker på valget enda. Tusen takk for svar Anonym poster: cc02bc7f7be51dc2edd76b8c9395ec1d
Viella Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Har du mest lyst til å skrive med fokus på norsk eller ped? Kan gjerne komme med noen forslag, men lurer på hva som er mest aktuelt.
curiousity Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Har du mest lyst til å skrive med fokus på norsk eller ped? Kan gjerne komme med noen forslag, men lurer på hva som er mest aktuelt. Har ikke helt bestemt meg ennå. Tenker kanskje ped, eller en blanding av norsk og ped. Tar i mot alle tips med stor takknemlighet Det er så dårlig informasjon på studiet, og så er jo det så brei oppgave, så jeg synest det er vanskelig å finne konkrete emner å skrive om!
curiousity Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Har ikke helt bestemt meg ennå. Tenker kanskje ped, eller en blanding av norsk og ped. Tar i mot alle tips med stor takknemlighet Det er så dårlig informasjon på studiet, og så er jo det så brei oppgave, så jeg synest det er vanskelig å finne konkrete emner å skrive om! Oops, der var anonymiteten avslørt. jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå