Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente19
Skrevet

Hei, jeg er sammen med en gutt på 22 år. En kjempe grei å snill fyr. Ble litt inspirert av ett annen innlegg her.. Mitt problem er egentli at han alltid skal drikke, hver enste helg hver fredag og lørdag. Og så er det aldri snakk om å gå litt tidlig hjem, det er alltid nachspiel til langt utpå dagen etterpå, (9-10 om morgenen).. Jeg er sjelden med på de nachspielene lenger, for jeg er rett og slett dritt lei av det, folk som sitter kl 8 om morgenen og er så berusa at de ikke kan si ett fornuftig ord. Og typen min må alltid være med på dette.. Vi har vært sammen i snart to år og sånn har det alltid vært.. Vi er begge i full jobb og vi bor ikke sammen. Jeg bor nesten midt i stavanger, og han bor ca 1 mil utenfor, og vi jobber en del overtid begge to så det er ikke ofte vi ser hverandre utenom i helgene, og da er han allti full. Og søndagen er han jo helt ødelagt.. Jeg føler han aldri blir "voksen", er det noen som har opplevd noe lignende, at de er sammen med en som aldri blir eldre enn 17-18..

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg var sammen med en som alltgid drakk i helgene og var full fra fredag til søndag. Det ble slutt etterhvert. Jeg ble lei av å alltid være på fest i helgene, dro bort på fredag og vo kom ikke hjem før søndagskvelden. Jeg orka bare ikke dette til slutt.

Skrevet

Jeg var sammen med en slik en som du beskriver..Det endte med at vi aldri gjorde noe sammen i helgene, fordi jeg ikke gadd/orket det styret der! Endte selvfølgelig med at jeg gjorde det slutt!!!!! Hva er vitsen med ett slikt forhold liksom?

Skrevet

Syns du burde ta deg en prat med typen din og finne ut hvor dere egentlig står for hverandre. Det er vel en del ting som tyder på at dere er på forskjelling sted i forholdet... Han høres unektelig ganske barnslig ut i forhold til deg :kose:

Skrevet

Dropp fillegubben. Han er alokoholiker før han er 30. Det blir vel ikke mye sengekos med en som er konon hver weekend? :fy:

Skrevet

Et klisjeèråd, men dog det nyttigste og mest virkefulle: sett dere ned, og snakk sammen! Forklar ham hva du føler, og la også ham få rom til forklaring. Det er langt i fra gøy, med en kjæreste som til stadighet skal være ute på kjøret- har vært der før, og vet hvor fælt slikt kan være!

Skrevet

selv om han er kjempgrei osv som du sier, kanskje du skal tenke grundig over om du gidder å sløse vekk tida di på det der.. tviler på han kommer til å slutte med den utagerende festinga siden han liker det så godt.. dere kan ikke ha noe særlig til forhold etter det du beskriver.. lykke til =)

Gjest Jente19
Skrevet

Nei, vi har ikke akkurat ett kjempe forhold i helgene, men jeg tror ikke han er alkoholiker som noen her kanskje antyder litt.. Har nevnt hva jeg synes men han anakker bare om at vi er unge en gang, men trenger det bety at en trenger være full fra fredags ettermiddag til søndags morgen..

Off, nå er det snart helg igjen.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...