Tari Skrevet 15. februar 2004 #1 Del Skrevet 15. februar 2004 Shoulder to hem... trenger å forsikre meg om at jeg har "tolket" dette riktig...Skulder til falden,kanten på kjolen? Altså fra skuldrene og til anklene omtrent om kjolen er fotsid.. Skal få søster og svigerinne til å måle de søte små :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #2 Del Skrevet 15. februar 2004 Jepp, hem er kanten foran på kjolen, den som helst skal være såpass kort at du ikke går på trynet på veien opp til alteret..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. februar 2004 #3 Del Skrevet 15. februar 2004 Ok, dette har jeg også lurt litt på... Takktakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 16. februar 2004 Jepp, hem er kanten foran på kjolen, den som helst skal være såpass kort at du ikke går på trynet på veien opp til alteret..... Kan være greit det ja...Jeg trodde min brudekjole var akkurat passe i lengden jeg, men fikk streng beskjed på Christiane at den måtte legges litt opp ellers kunne jeg komme til å snuble. Gudskjelov for at hun sa i fra. Jeg skal nok sørge for at brudepikene mine ikke snubler også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå