Gå til innhold

Barn nr 2. redd for å ikke bli like glad i h*n

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har en gutt som bare er verdens skjønneste. han er 1,5 år og så kosete og glad og aktiv. jeg er rett og slett litt forelsket. hehe. (joda, han er en plage innimellom også)

Vi er jo kommet dit at vi snakker om nr 2, og vi skal ha flere barn. kjenner jeg er litt redd for å ikke bli like glad eller ivrig med nr 2. noen andre som har opplevd det? regner jo med at det forsvinner og at man selvsagt blir like glad i nr to, men må bare lufte litt.

har forresten ei venninne som har fått nr 2 og hun sa det samme også etter fødselen. hun lurte på om hun kom til å bli like glad i nr 2. det var jo liksom noe spesielt med nr 1....... hmmmmmmmm.........

Anonym poster: cecf50fc88b2545f5ca532994962b43d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter nummer to og er også spent. Tror vel det er slik for de fleste, at man ikke klarer å forestille seg at man kan klare å elske noen like høyt som man elsker sitt første barn. Men de jeg kjenner med to eller flere barn påstår iherdig at det er tilfellet, så jeg satser på at det stemmer ;)

Skrevet

jeg er redd for å elske nr 2 mer etterhvert. han er liten. krever mer mors omsorg. ogv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...