Maxine Grey Skrevet 15. februar 2004 #1 Skrevet 15. februar 2004 I dag bestilte vi tur! Drar 27. juni og blir i 14 dager. Jeg har lest gjennom de trådene her på forumet om øya. Vi ønsker oss en rolig ferie og gresk atmosfære, og så langt tror jeg vi har valgt riktig. Vi har tidligere vært på Chios - Agia Hermioni, Korfu - Kassiopi, Naxos - Naxos by, og Kreta - Paleochora, men da sammen med andre. Nå skal vi dra bare jeg og gubben. Noen som var på Karpathos sist sommer?
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Ikke sist sommer, men for to år siden. Veldig rolig sted, men absolutt trivelig. Billig!
Dina Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 Forlovet meg på Karpathos juni 2000! Vannvittig sjarmerende sted. Den gangen var det nesten ingen tyurister der heller. Like etter vi drog hjem, ble øya herjet av en voldsom brann, og var etter det ute av turistkatalogene i mange mange år! :-? Dina
Maxine Grey Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2004 Så romantisk! Skal tenke på deg, Dina!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå