Avalon Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Hei, jeg vet reglene på sykemelding og egenmelding, men det jeg er usikker på er hvordan regnes de 16 dagene? Er helger med i tellingen eller er bare arbeidsdager med i tellingen? Håper noen kan svare, veldig greit å vite dette.
Avalon Skrevet 2. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2012 Hei, Helgen regnes med Er du helt sikker?
@Maja Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Tenker du på dei 16 dagene som skal gå mellom to egenmeldingspeioder for at dei ikkje skal telles som ein? For desse reknes det kalenderdager, altså også helg. http://www.lovdata.no/all/hl-19970228-019.html#8-23
Spent... Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Hei, jeg vet reglene på sykemelding og egenmelding, men det jeg er usikker på er hvordan regnes de 16 dagene? Er helger med i tellingen eller er bare arbeidsdager med i tellingen? Håper noen kan svare, veldig greit å vite dette. Hei, Arbgiver perioden (v/sykemelding) telles alle kalenderdagene (man-søn). Jeg mener å huske at hvis man bruker egenmelding i f.eks 3 dager og man får en sykemelding så regnes ikke helgen med...Jeg vet ikke hvorfor jeg tenker på det, men jeg husker jeg har stusset tidligere på akkurat dette. Jeg vet garantert at i en sykemelding telles alle kalenderdagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå