Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lørdag så fikk jeg en positiv eggløsnings test. siden da har jeg hat øme brøster, vondt i magen, følt meg veldig trøtt ( kunne sovet 1 hel dag om jeg kunne) hehe, i dag/ natt til torsdag så er magen litt øm det skriker og hyller. høres ut som det koker over snart hehe. litt ømt vis jeg klemmer på magen. stikker i venstre siden og av og til høyre. veldig urolig. Noen sa til meg at jeg kanskje hadde eggløsning enda men tok en test i går for og skjekke om jeg hadde eggløsning enda men den var negativ. ER det normalt og føle seg slik så mange dager etter eggløsning? Håper på svar. Er første gang jeg har eggløsning. HAr gått på pergotime for første gang. Så litt nytt for meg. Så håper noen der ute med erfaring kan svare meg :) Tok også en temp og den hadde økt fra normalt 36,5 til 37.2 vet ikke om det har så mye og si men. Noen som har hat det slik mange dager etter eggløsning? Føles nesten ut som mensen smerter på en måtte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kjenner normalt en del der nede når man går på pergo, både etter eggløsning, rundt mens og ofte etterpå også. Bivirkningene minner om eggløsningssmerter/graviditetssymptomer/menssmerter, og det er vanskelig å skille hva som er hva.

Ut i fra hva du skriver virker det som om eggløsning har skjedd som det skal.

• Liker 1
Skrevet

oki men da er det normalt så det plutselig er noe galt liksom tusen takk for svar :)

Skrevet

oki men da er det normalt så det plutselig er noe galt liksom tusen takk for svar :)

Nei, det er veldig uvanlig. Og det er i alle fall ingenting alvorlig. Det som innimellom skjer når man går på pergo (og noen ganger ellers i livet hos fruktbare kvinner) er at det oppstår små cyster på eggstokkene, disse kan gjøre litt vondt når de sprekker. Men det du beskriver minner ikke om det i det hele tatt.

Det du må gjøre om dette er veldig ubehagelig og vondt, og du er bekymret, er å ringe gynekologen din. Da får du sikkert komme inn til en sjekk.

• Liker 1
Skrevet

oki tusen takk for svar athene. Får se hvordan det går så får jeg bare kontakte legen. Er første gang jeg går på pergotime. Så fint og få høre fra andre om det. Er litt bedre i dag, men veldig oppblåst, og øm i magen og høres ut som det koker over enda. Men ikke så veldig vondt lenger. Så regner med det går over. Ubehagelig når det er slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...