AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Jeg begynte på nattlysolje for å se om det virket på utbrudd, og jeg følte det hadde effekt. Ikke på reaksjoner på sminke etc, og fikk ikke perfekt hud - men jeg fikk plutselig ikke PMSutbrudd som før(slike underjordiske) hverken før eller utenom PMS. Jeg har også glemt å ta de mange ganger, og har ikke tatt full dose(har bare tatt 1300 mg kapsler fra Now Food, en stykk). Nå de siste to tre ukene har jeg ikke tatt noen i det hele tatt, og nå for første gang siden jeg begynte på de(endel måneder) så kommer flere utbrudd av typen underjordisk PMSutbrudd. Jeg vet jo ikke om det er årsaken, men merker dere forskjell? Anonym poster: aeada1739e4e5e62200bdaf574e05255
Gjest BabyBlue Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 JA! Jeg har bare burdock liggende, og har vært fri fra nattlysolje i en måned nå. Katastrofe, hudormene kommer ut av intet -.-
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 JA! Jeg har bare burdock liggende, og har vært fri fra nattlysolje i en måned nå. Katastrofe, hudormene kommer ut av intet -.- Jeg merker ingenting bedring på komedoner med nattlysolje, men disse jæ.....pms utbruddene som er synlige på mils avstand(typisk rundt hakelinje) er back. Årh......jeg har liggende en boks med burdock hjemme(og nattlysolje - er på ferie) og jeg tror bare jeg skal sette igang fullt opplegg når jeg kommer hjem for å se om det blir bedring. Blir det bedring skal jeg reklamere for nattlysolje til krampa tar meg Anonym poster: aeada1739e4e5e62200bdaf574e05255
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå