Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg brukte bodyer frem til str 92 av to grunner:

- Han brukte fortsatt bleie, og følte da at alt satt litt bedre på plass med body.

- Det hendte fortsatt at han ble båret noe. Når jeg bar / løftet mye på ham og han ikke hadde på seg body følte jeg at det raskt ble kalde glipper mellom bukse og genser f.eks.

Vi sluttet da med body våren han var 2,5 år tenker jeg. På sommeren brukte vi jo uansett mye shorts og t-skjorte, og så begynte vi ikke med body igjen den høsten.

Har ikke brukt body noe særlig etter 2 til 2,5 år. Body er jo kjekt pga glippe og for at bleia sitter bedre, men ikke noe must. Jenta mi er baby, men bruker både body og genser/t-skjorte om hverandre. Enklere å kle på genser når barnet ikke vil stå stille. :) . De få gangene gutten min hadde på body i bhg (begynte da han var 2,5 år), opplevde jeg at de aldri gadd å kneppe igjen. Så jeg synes begge deler har sine fortrinn.

Jenta vår på snart 14 måneder har brukt genser eller t-skjorte i sommer, synes det er praktisk nå som hun går. Hun er en skikkelig mark og hater å stå i ro for lenge. Knappene i bodyer må som regel krangles på. :gjeiper:

Men når høsten begynner for fullt blir det nok å bruke bodyer igjen, siden glipe ikke er noe å trakte etter i kulden.

Annonse

Brukte bodyer til og med størrelse 92, etter det ble det slutt, rett og slett fordi jeg har hatt problemer med å finne bodyer i større størrelser. Synes forsåvidt det har vært helt uproblematisk med gensere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...