loffen Skrevet 25. august 2012 #41 Del Skrevet 25. august 2012 Håper Semper'n har en fiiin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 3. september 2012 Forfatter #42 Del Skrevet 3. september 2012 Wah, wah, we, wah! Har skjedd mye siden sist. Jeg har sikkert fått et par blackouts under fadderuken, lite trening, eller 4 ganger på de 2 siste ukene. Who am I kidding, sikkert de 3 siste, ish. Jeg fikk 21-24 ish fadderbarn, aldri i mitt liv har jeg besvart på så mange spørsmål og sms på en dag. De ungene kan det med å sende sms. Det har også blitt en del bar jobbing fram til nå. Det var mange som sluttet for at de ble ferdige med studiene. Men koselig har det vært! Ellers så har studiene begynt for fult, jeg forsøker å ligge litt frampå, ikke lett, men jeg for det såvidt til. Uansett, skal bli digg med avbrekk fra alkoholen kommende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 3. september 2012 Forfatter #43 Del Skrevet 3. september 2012 Forresten, jeg skal besøke en KG dame i Oslo ish området til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. september 2012 #44 Del Skrevet 3. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 4. september 2012 #45 Del Skrevet 4. september 2012 Oslotur uten alkohol blir vel stas? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. september 2012 #46 Del Skrevet 10. september 2012 Åssen gikk det teffet med KG-damen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 11. september 2012 Forfatter #47 Del Skrevet 11. september 2012 Åssen gikk det teffet med KG-damen da? Rett i dass, hun møtte aldri opp. Joda, hun ventet på meg på holdeplassen. Vi hadde det kjempefint og tiden fløy fort. Da er jeg også inne på at det er 6t for lite i døgnet. Jeg tok opp treningen i går, merket det ikke helt på morgenen, men utover dagen har jeg merket det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. september 2012 #48 Del Skrevet 11. september 2012 Helt enig i at vi skulle hatt 6 timer til! Men om man har det kjempefint går jo de timene for fort også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 14. september 2012 #49 Del Skrevet 14. september 2012 God helg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 15. september 2012 Forfatter #50 Del Skrevet 15. september 2012 Jo, mange takk! Blir en rar helg, ikke noe spesielt og gjøre bortsett fra å holde drink og barista kurs for andre frivillige. Ajour med all studiearbeid og innleveringer, og ligger faktisk på forskudd. Blir ned til byen senere. Noen fadderbarn fikk mast meg ut. Egentlig skulle dette bli en drikkefri helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2012 #51 Del Skrevet 15. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 17. september 2012 #52 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Ønsker deg ei fin uke :-) Håper du får gjort noe moro, og ikke bare skolearbeid :-) Endret 17. september 2012 av loren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stronger Skrevet 7. oktober 2012 #53 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hvor har det blitt av Sempern i det siste da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober 2012 #54 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har du hatt en fin helg vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #55 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) hei, hei folkens! Her har det skjedd så mye at jeg ikke kommer på alt. Når det kommer til studiene er vi litt over halvveis studiene, dette semesteret er virkelig kort. Og mange føler at vi ikke har lært noe spesielt mye. Jeg har tre fag, algoritmer og datastrukturer, grafisk databehandling og datakommunikasjon. De to første fagene er programmering i java. Når det kommer til java har vi ikke lært mye nytt, programmeringen er stort sett det samme. Jeg blir litt urolig, spesielt når flere melder det samme til meg, og snart skal jeg ha midtveisevaluering med "klassen" som tillitsvalgt. Men alt i alt har jeg gjort det bra, 8 leveringer så langt, 3 av de er godkjent/ ikke godkjent, og de har blitt godkjent med en gang. Resterende har vært karraktermessig, der 4 har blitt A og en C. Men det er sikkert kun jeg som stresser litt. På den sosiale fronten har det nesten blitt litt for mye. Jeg har fått et par helger for meg selv, men mye annet dill som har kommet i veien. Litt mye mas fra enkelte folk som jeg jobber frivillig med, men jeg har sagt ifra om at de må lese gjennom dokumentene først før de kontakter meg. I denne helgen dro jeg hjem for å feire fars 50 års dag. Deilig med hjemmelaget mat, og å bli vartet opp av mamma. Så kan det være at jeg kanskje har funnet ei jeg er interessert i. Jeg har besøkt henne to ganger i Oslo, og skal besøke henne igjen kommende helg, hun er t.o.m her inne også, men like aktiv som meg. . Vell, ikke bare henne. Men også bestekameraten min som er blitt ferdig utdannet, og fått jobb i Oslo. Hehehe, jeg har vært rævva på å oppdatere denne loggen. :gjeiper: Endret 7. oktober 2012 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober 2012 #56 Del Skrevet 7. oktober 2012 Så koselig med en oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 9. oktober 2012 #57 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ha en fin dag i dag! Håper sola skinner hos deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 15. oktober 2012 #58 Del Skrevet 15. oktober 2012 Du er dårlig på å oppdatere den her, til og med dårligere enn jeg er med min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #59 Del Skrevet 15. oktober 2012 I know. Det er vell at jeg holder på med, f.eks en wireshark oppgave nå som er eeeeeeeeeeeevig lang! Jeg skal ikke holde på med nettverk, men må kunne dette også! BLÆ! *Må komme på flere unnskyldninger*. Vell, tiden strekker ikke alltid til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 15. oktober 2012 #60 Del Skrevet 15. oktober 2012 I know. Det er vell at jeg holder på med, f.eks en wireshark oppgave nå som er eeeeeeeeeeeevig lang! Jeg skal ikke holde på med nettverk, men må kunne dette også! BLÆ! *Må komme på flere unnskyldninger*. Vell, tiden strekker ikke alltid til! Trenger du hjelp med skolearbeidet? Jeg kan iallefall heie på deg (i sånn derre søt cheerleadingdraktgreie ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå