SemperFi Skrevet 6. august 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 6. august 2012 Flink du er :-) Takk, men herremegrundt hvor vondt det gjør i ribbeina nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 6. august 2012 #22 Del Skrevet 6. august 2012 Det skal gjøre litt vondt, skal det ikke det da? Bare pass på så du ikke ødelegger deg :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. august 2012 #23 Del Skrevet 6. august 2012 No pain, no gain. Flink du! Trening er moro. Og den smoothien så deilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 8. august 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) I går startet dagen med å kjøre lillesøster ut til Kjevik. Hun skal deretter ta fly til Gardemoen - NY. Det var trist å si farvel til henne, de får ikke liv til å komme hjem i ferier, og dermed ser jeg ikke henne før slutten av august til neste år. Men man kan se det på henne at hun gleder seg skikkelig til å være utvekslingsstudent. Etter at flyet hennes lettet kjørte jeg til Grimstad for å hilse på noen venner. Jeg fikk også avtalt med matteforeleseren om å komme tilbake neste dag for å introdusere BETA - linjeforeningen for data ingeniører for studentene. Det var litt hektisk i går, og senere på dagen hentet jeg ei venninne v/dyreparken og ble invitert på BBQ fest. Det ble heldigvis ikke alt for sent, jeg storkoste meg. Endret 8. august 2012 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 8. august 2012 Forfatter #25 Del Skrevet 8. august 2012 Det ble en kjapp tur innom Grimstad i dag også for å representere BETA Bussen mellom krs og grm er et ypperlig sted for powernap. Jeg får like mye panikk hver gang en person dytter bort i meg og sier at dette er siste stopp. Møtte ei klassevenninne også, tok en kjapp tur på kjøkkenskapet for en matbit og noe påfyll av koffein. Jeg møtte også en annen KG bruker i dag. Hvem det er forblir hemmelig. I dag har vært en herlig dag, jeg er fremdeles i superhumør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 10. august 2012 Forfatter #26 Del Skrevet 10. august 2012 Var på trening i går og i dag + jobb. Kun i kveld og to dager igjen, så er det en uke ferie før studiestart. Treningsprogrammet i går var. 1t elipsemaskin. 1t mage/rygg og 1t bryst/biceps/triceps. Måltider før trening besto av 2 egg og 4 baconstriper. Måltid etter besto av 1 banan, proteinshake og kyllingsalat. I dag ble det 45 min løpetur i baneheia og 1t på elipsemaskin. Måltid før: rekesalat. Måltid etter: 2 bananer og müsli. Siden det er fredag ble det lett lazagne med salat til middag. Nå blir det en liten powernap før jobb igjen. Ahh, jeg lengter etter stranden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. august 2012 #27 Del Skrevet 10. august 2012 Imponerende treningsøkter det der! Så nydelig lillesøsteren din er. Blir nok rart at hun skal være borte så lenge, men ett år går fort det. Kan tenke meg hun gleder seg til NY. Jeg har vært i Gøteborg og sett Barcelona! Tenkte på deg da jeg var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. august 2012 #28 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Du må være rimelig mør i mavemusklene i dag forresten! Endret 10. august 2012 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 10. august 2012 Forfatter #29 Del Skrevet 10. august 2012 Imponerende treningsøkter det der! Så nydelig lillesøsteren din er. Blir nok rart at hun skal være borte så lenge, men ett år går fort det. Kan tenke meg hun gleder seg til NY. Jeg har vært i Gøteborg og sett Barcelona! Tenkte på deg da jeg var der. Jeg skulle egentlig dra der, men vi fikk ikke billetter. Merker jeg ble misunnelig på de som var på en kampen. Men akk, jeg har jo sett de spille før. Du må være rimelig mør i mavemusklene i dag forresten! Ja, det verker. Men det presser mer på ribbeina enn på selve magen. PT sa det er normalt i denne fasen da magen strammer seg innover, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. august 2012 #30 Del Skrevet 11. august 2012 Flink er du! Jeg har aldri sett Barca før, så det var utrolig moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 16. august 2012 Forfatter #31 Del Skrevet 16. august 2012 Plutselig gikk det litt tid før jeg ble motivert for å skrive igjen. Tiden har gått fort denne sommeren, og snart er den over. Studiene begynner 22, fadderuken 20, og oppkjøringen starter allerede på lørdag for faddere. Det blir litt fest og fyll et par dager. I de dagene jeg har vært "borte" har jeg gjort meg ferdig med sommerjobben, trent, besøkt venner, også fikk jeg et uventet besøk fra en kamerat som bor i Danmark og studerer på MIT. Det var kjempehyggelig å henge med han i byen, pratet som om tiden ikke fantes. I går flyttet jeg "tilbake" til Grimstad. I dag banket på dørene til et par venner for å se hvordan det sto til, og da ble det plutselig fotball og trening. Jeg har også fått ut fingeren og handlet meg en sykkel. Kostet 4500,- kr men det er en god investering. Jeg syklet litt rundt i byen etter å ha spilt fotball med vennegjengen. Deilig å kunne sykle ned til budda istedenfor å labbe ned hele veien. På vei hjem til leiligheten ble jeg sjekket opp av ei jeg har et øye til. Plutselig ble det litt varmt i trøya. Jeg traff også de utenlandske studentene som er på utveksling for et år, og ble kjent med hun jeg skal være hovedkontakt for. Veldig hyggelig tysk jente Nå er det tid for middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. august 2012 #32 Del Skrevet 16. august 2012 Her var det kjket å lese! Grattis med ny sykkel! Og lykke til med jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. august 2012 #33 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg traff også de utenlandske studentene som er på utveksling for et år, og ble kjent med hun jeg skal være hovedkontakt for. Veldig hyggelig tysk jente Du får si fra hvis du trenger hjelp med å imponere henne på tysk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 17. august 2012 Forfatter #34 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Ble en liten joggetur på 40 min rett etter at jeg sto opp i dag. Veide meg selv igjen og er fremdeles på 95kg. Jeg har hatt en nedgang fra 115kg til 95kg i løpet av eksamensperioden før sommerferien og fram til nå. Jeg er storfornøyd med resultatet. Når man gir alt, så er det godt å se at det gir resultater. I dag er det bryggefest hos en kamerat, krabber står på menyen. Litt båtkjøring og svømming også! Endret 17. august 2012 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 17. august 2012 Forfatter #35 Del Skrevet 17. august 2012 Du får si fra hvis du trenger hjelp med å imponere henne på tysk Jeg skal si ifra om jeg trenger noen tyske gloser. Er du tysk eller halvt tysk, eller kan du bare tysk veldig godt? Han jeg bor med kan også tysk, og har en tysk kjæreste som nettopp flyttet til Norge for å studere. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2012 #36 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg skal si ifra om jeg trenger noen tyske gloser. Er du tysk eller halvt tysk, eller kan du bare tysk veldig godt? Ikke noe halvt tysk her nei.. Er tysk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 17. august 2012 Forfatter #37 Del Skrevet 17. august 2012 Ikke noe halvt tysk her nei.. Er tysk Hey, hey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. august 2012 #38 Del Skrevet 17. august 2012 Krabber og båt og bading! Kos deg! Og 115 til 95 er jo helt kanonbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2012 #39 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Hey, hey! Endret 17. august 2012 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. august 2012 #40 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg kan bekrefte at MissStiles er tysk! Grattis med flott vektnedgang! Godt det bare ikke er meg som har dradd på meg "litt" ekstra som trenges og av igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå