SemperFi Skrevet 1. august 2012 #1 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Tjallabais! Og til alle som tar turen innom for å lese mine tørre ord. Jeg skal forsøke å holde denne tråden oppdatert om hva jeg driver med, tenker på, og tenker framover. På en måte blir dette også en treningsdagbok da latskap rår over denne kroppen. Mao, litt om alt! Inkludert film og musikk! Ja, da var det på'n igjen. Nå må jeg bare klare å formulere tomme ord som kan trykkes på dette tastaturet. Dere må unnskylde min uhøflighet. Jeg har glemt å presentere meg selv. kjapt om meg. Mann på 24 som har vokst opp på Sørlandets hovedstad og verdens navle, KRISTIANSAND! Sivil status, singel. Av en grunn jager jeg vekk alle damene rundt meg. Det må absolutt være min slående skjønnhet, pratsomme kjeft og humorsans. Studerer ingeniør data i en annen sørlandsby som er kjent for sin sykkel-okse. Hvordan jeg kom inn på dette studiet undrer meg også! Og hvordan jeg klarte å komme godt ut av semester 11-12 er enda merkeligere, don't ask! Da var vi ihvertfall kommet såpass langt, første innlegg er bestått. Karakter, F eller A, B, C? Roll the dices! Oh god why? All thiese smileys! Endret 1. august 2012 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkerbell Skrevet 1. august 2012 #2 Del Skrevet 1. august 2012 Så moro :-) Blir artig å følge deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 1. august 2012 #3 Del Skrevet 1. august 2012 Fantastisk! Denne tråden gleder jeg meg til å følge :-) Og bra jobbet med studiene, SemperFi! Du får fortsatt en F fra meg. Trenger masse juicy details for å oppnå primakarakterene her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. august 2012 #4 Del Skrevet 1. august 2012 Ny dagbok jo.. Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 1. august 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) I dag startet dagen 0500 for å komme meg på jobb 0600. Trøtt i trynet, sulten som en utsultet løve og lei av alle morgenvaktene. Dagen gikk greit, forholdsvist lite å gjøre etter at superspeed gikk ifra kai, noen må jo møte opp for å ta trossene. Fremdeles like gøy å se på alle turistene som vinker, fulle av forhåpninger om at vi på kaia vinker tilbake. Selvfølgelig vinker vi tilbake, vi er ikke sadistiske jævler som ikke unner våres gjester en hyggelig opplevelse og overfart. Tilbake til kaikontoret med dagens avis på fanget, "fevennen", fremdeles tørr agurkavis som sliter med abonnenter, og med et stort preg av journalist studenter som forsøker å komme seg gjennom det trange nøkkelhullet for å komme seg over til det store. TV verden. Kaffen smaker fremdeles like vondt, billig ali kaffe som traktes, litt nitrist. Å fylle diesel skal ikke være vanskelig. Nede på shell med jobben sin bil, trofaste pumpe nr. to fungerte ikke. Jeg tok til meg bitterheten og la om til pumpe en, en sliten pumpe fra hvem vet, men godkjent var den. Joda, litt stresset tar vi opp blyfri 95 istedenfor diesel, fyller full tank til 1101,- kr. Når jeg skulle betale innså jeg feilen min, faen, helvetet, satan, fitte, kuk, pakkis, neger, hengeballe, SATAN!!!!!!!!! Jeg måtte kjøre ca 200 meter for å komme meg inn på kai området, men bilen startet å fuske. Falc ble tilkalt og bilen kjørt på gompen. Faen! Dette får jeg høre i morgen. Sjefen er på ferie, men nestsjef ble informert. Kjerringfeil sa han, men det kan skje alle, men idiotisk av meg, hva tenkte jeg på? Jeg tenkte at jeg var en idiot, jeg var i min egen verden og stresset. Huff ... Gjett hvem som kommer til å stirre i bakken i morgen med hodet hengende lavt. Jepp thats me! Sur, lei og skuffet over meg selv fikk jeg labbet over til Titan tattoo timen var allerede booket. Under nåla skulle jeg ende. Følg med videre, mer juicy stuff kommer løpende. Endret 1. august 2012 av SemperFi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ma Vie Skrevet 1. august 2012 #6 Del Skrevet 1. august 2012 Juicy stuff liker jeg, følger med på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 1. august 2012 #7 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg liker deg, så jeg skal følge med her :-) God natt etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 2. august 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg liker deg, så jeg skal følge med her :-) God natt etterhvert:) Du minner meg om denne t-skjorten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 2. august 2012 #9 Del Skrevet 2. august 2012 Du minner meg om denne t-skjorten. Oida Jeg lover å ikke drive med sånt (a) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 2. august 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 2. august 2012 Så, hvor var vi? Jeg møtte opp på timen for å få tatoveringen unnagjort. Og de som sier at det ikke gjør vont, de lyver! Det gjør vondt! Til sammen satt jeg fem timer i stolen. De første tre timene gikk greit, men når vi var inne på fjerde time begynte det å gjøre vondt. Ryggen var sår og tatovøren holdt på samme sted flere ganger. Siste og femte time gjorde vondt, spesielt den siste halvtimen da det hvite skulle legges på, men det var bare å bite tennene sammen. Ryggen svei og det var godt å bli ferdig! Jobb i dag var helt greit, sett bort ifra at det høljer, alle ble gjennomvåte og sutrete. Det er rart dette her med regn, man blir liksom tung i hele kroppen, tiden går i slowmotion. Nesten som en søndag! Jeg hentet bilen på gompen i dag. Ja, jeg fikk gjennomgå av de andre. Men det var bare å ta det til seg. Tatoveringen i dag føles som om noen har satt fyr på ryggen min. Jeg har smurt på aloe vera krem og fikk kjøpt bentaphen på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 2. august 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 2. august 2012 Og slik ble altså resultatet av mor. 1/3 av tatoveringen er unnagjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 3. august 2012 #12 Del Skrevet 3. august 2012 Hahaha - dette var bedre saker ja! Nå hoppet du rett opp til en C med en gang Veldig flott tattoo. Har du virkelig 2/3 av arbeidet igjen? Gurimalla og jeg som trodde jeg kjente noen virkelige masochister, men dette må jo rett og slett være helt dyrisk. Lykke til med resten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 4. august 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 4. august 2012 I går var jeg i sentrum og så på sykkelritt. Fikk bilde med ... Men det ble litt mørkt. Det hjelper å spør pent om et bilde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 4. august 2012 #14 Del Skrevet 4. august 2012 Og slik ble altså resultatet av mor. 1/3 av tatoveringen er unnagjort. Veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 4. august 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 4. august 2012 BBQ avskjedsparty for lillesøsteren min. Huset er invadert av familier med mange unger. Barneskrik og rop over alt. *Sette på hodetelefoner med høy musikk* Nå er jeg heeeeelt gåen i haue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. august 2012 #16 Del Skrevet 5. august 2012 Næmen der var du jo! Flott tatovering av flott mor! Spent på hvordan resten blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 5. august 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 5. august 2012 Mmmmmoooorn! godt med fersken te. Og solen er oppe også, i dag blir en herlig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 5. august 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 5. august 2012 Ble kveldsjogging på meg. Brukte 30 min på rundt området her, det er en rundetid som jeg er fornøyd med. Men jeg burde få meg nye såler til skoa, det er ikke akkurat behagelig å jogge på asfalt. Noe jeg dessverre må jogge litt på framover også. Kveldens låt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 6. august 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 6. august 2012 I dag var jeg og tok MR av kneet som gjør vondt. Resultatene kommer om en uke, lurer på hva legen sier da, og om det blir operasjon eller ikke. Men jeg tok uansett tid til trening rett etter. Oppvarming på elipsemaskin. Core trening med pt. Og hjemmelaget jordbær smoothie når jeg kom hjem. Blir en runde til på øvre kropp senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 6. august 2012 #20 Del Skrevet 6. august 2012 Flink du er :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå