MonThe Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Hei hei Som overskriften sier -- er det noen som har tips til butikker/nettbutikker hvor de har gode tilbud på ting knerten trenger til bhgstart? Vi har regntøy, ellers trenger vi stort sett alt av klær/sko. Han er 13 mnd. På forhånd takk
Rararara Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Jeg har handlet litt på ml-dk.dk Får rimelig og bra vintertøy der. 1
Britt Banditt Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Jeg kjøpte faktisk det aller meste på obs, de har innimellom veldig gode tilbud, så jeg gjorde mange kupp der i fjor har kjøpt en del der i år også.
^^Belle^^ Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Vi har også kjøpt det meste på obs. De har salg på det meste av høstklær nå, uteklær altså, og de har begynt å ha salg på janus-ull. Vi har også kjøpt dock boots der, men ikke på tilbud siden dama mente det var lenge til de kom på tilbud. På xxl har de tilbud på gore-tex nå.
MonThe Skrevet 2. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2012 (endret) Åh, synd vi ikke bor i storby og ha Obs og XXL ;P Skal sjekke ut nettbutikkene, takk for svar alle Endret 2. august 2012 av MonThe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå