Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har komt inn på en linje, og takket ja til den. Det angrer jeg på, ettersom jeg nå VET at den linjen ikke er noe for meg, jeg kommer ikke til å trives med de andre som skal gå der osv. Skal gå første året.

Men jeg har hørt noe om at jeg kan ringe skolen 10. august(?) og da få byttet til allmenn? Eller må jeg møte opp der jeg har komt inn nå, og deretter bytte linje? Vil helst gjøre dette enklest mulig, men vet ikke helt hvordan. Det er veldig viktig for meg at jeg får byttet hvis jeg skal trives. Foreldrene mine skal selvsagt hjelpe meg, men jeg må jo vite hva som må gjøres først :)

Noen som har svar ? :)

Anonym poster: 98e136ffc153ba0f8fee39b539ee221d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må møte opp første skoledag på skolen du har takket ja til. Så må du bare mase på rådgiverne på begge skoler om å få ordnet bytte om det er mulig. Ring gjerne skolen du vil inn på og hør med dem, de er nok på jobb igjen til mandag.

AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke byttet dersom det er fullt på den linjen du helst vil inn på (men du kan jo ha flaks at noen der ikke møter opp første skoledag så det blir ledig plass).

Regner med at opplæringskontoret eller inntakskontoret i fylket ditt kan svare på spørsmålene dine.

Anonym poster: 1bb282144b1033e568dda325f836149a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...