Gå til innhold

Brudekjole shopping

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har mange gode venninner som har dratt til Danmark. Der er de veldig flinke syntes hu. Hun dro litt overalt egentlig. Hun fikk verdens fineste kjole for 6000,- og det inkluderte alt.

Jeg tror nok også det er til vurdering for meg. Rimelige fine kjoler, kjempe serviceinnstilt personale og du blir vertet opp som om du er en prinsesse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid må en regne med å bruke på en prøvetime? Er det lurt å ta to salonger i løpet av en formiddag?

Skrevet

Da har jeg ringt for å bestille prøvetime i et par butikker, ringte først til en på gjøvik som visstnok skulle være ganske rimelig og fikk beskjed av en sur dame om at prøvetimen varte en klokke time og etter det koster det 500kr for hver påbegynte halvtime man er i butikken :S Er dette vanlig??

Fikk fnatt av henne og ringte til den butikken i bergen jeg ble tipset om her inne ( Tanjas bruderom ) Og hun hadde egentlig stengt på lørdager ( må jo reise et stykke så skulle helst tatt det i helgen ) Men siden jeg bor et stykke unna så kunne hun hold åpent for meg en lørdag hun da så jeg kunne velge selv hvilken helg jeg ønsket og komme og alt. Hun var suuuper koslig! Prisene der starter visstnok på 1500kr, så håper virkelig jeg finner kjolen min der, for den butikken på Gjøvik fikk jeg lite lyst til prøve kjoler i :P

Skrevet

Da har jeg ringt for å bestille prøvetime i et par butikker, ringte først til en på gjøvik som visstnok skulle være ganske rimelig og fikk beskjed av en sur dame om at prøvetimen varte en klokke time og etter det koster det 500kr for hver påbegynte halvtime man er i butikken :S Er dette vanlig??

Fikk fnatt av henne og ringte til den butikken i bergen jeg ble tipset om her inne ( Tanjas bruderom ) Og hun hadde egentlig stengt på lørdager ( må jo reise et stykke så skulle helst tatt det i helgen ) Men siden jeg bor et stykke unna så kunne hun hold åpent for meg en lørdag hun da så jeg kunne velge selv hvilken helg jeg ønsket og komme og alt. Hun var suuuper koslig! Prisene der starter visstnok på 1500kr, så håper virkelig jeg finner kjolen min der, for den butikken på Gjøvik fikk jeg lite lyst til prøve kjoler i :P

Skrevet

En time pleier å være rundt en klokketime ja (de har jo gjerne flere avtaler i løpet av en dag som de må holde), men å ta 500,- for hver påbegynte halvtime etter det synes jeg hørtes drøyt ut. Hvertfall når det blir forklart av en sur dame. For 500,- for halvtimen så ville jeg krevd service av en annen verden.

Jeg synes Tanjas Bruderom en en litt artig butikk for jeg er fra området. Hadde helt glemt den når jeg begynnte å jakte etter min kjole, så min kjole er fra USA. Men om jeg hadde husket på den litt før så hadde jeg nok dratt ut dit.

Og når jeg tenker meg om så er det jo ett hav av forskjell på service på de to butikkene!

Skrevet

I alle dager, det hørtes ikke bra ut. Jeg tenkte å ta meg en tur til Gjøvik fordi det er billig der, men lurer litt på om jeg skal revurdere det nå... Er det vanlig å bruke mer enn en time?

Skrevet

I alle dager, det hørtes ikke bra ut. Jeg tenkte å ta meg en tur til Gjøvik fordi det er billig der, men lurer litt på om jeg skal revurdere det nå... Er det vanlig å bruke mer enn en time?

Jeg tror jeg alltid brukte mer enn 1 time, men det var de gangene jeg var usikker om det var den riktige kjolen.. Da ble jeg stående og vurdere..litt for lenge.. Men de setter kun opp 1 time, så skriver de ned hvilken kjole du likte best, slik at det er lettere hvis/når du kommer tilbake.

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Er det noen som har erfaring med å gå innom til en brudekjolebutikk og spørre om å prøve kjoler uten å ha bestilt time på forhånd? For å f.eks. høre om de har en ledig time samme dag, eller lignende?

Hvilke reaksjoner får man på det?

Gjest navnelapp
Skrevet

Det kjem an på når i sesongen du er. No er det nok ikkje så ille, men rundt nyttår er det heilt kaotisk enkelte stader. Eg ville ringt på førehand og spurt om dei hadde ledig tid. Eg var innom ein gong utan time, og då kikka eg meg rundt, men du er eigentleg ganske "lost" når dei ikkje hjelper deg. Desse kjolane er store og uhandterlege, og eg ville ikkje gitt meg på å ordne med dei sjølv.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Var i Oslo og prøvde brudekjole. Arous var en flott salong med god service. Fant ikke helt den rette kjolen der. På Brudens Skattekammer var det også god service og der fante jeg drømmekjolen. Blir til at jeg drar tilbake og kjøper den.

Skrevet

Var i Oslo og prøvde brudekjole. Arous var en flott salong med god service. Fant ikke helt den rette kjolen der. På Brudens Skattekammer var det også god service og der fante jeg drømmekjolen. Blir til at jeg drar tilbake og kjøper den.

Jeg fant selv kjolken min på Brudens skattekammer. Hadde timen på onsdag, fredag kom jeg tilbake for å ta mål og bestille. Jeg hadde ikke time da, men hun tok seg tid til meg likevel :)

Skrevet

Du som har bestilt fra jasminesbridalshop.. Valgte du en av kjolene det er bilde av der, eller går det an å få sydd etter eget ønske også? Har funnet drømmekjolen som dessverre (og veldig typisk nok) koster flere ganger kjolebudsjettet mitt, så det hadde jo vært toppers :D

• 1 måned senere...
Skrevet

Torunns Drømmekjoler i Ålesund er helt på topp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...