AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Det har vært en kjempeang tråd her om balsammetoden, jeg fulgte den og ble veldig inspirert og har prøvd dette i sommer med godt hell. I dag tidlig "måtte" jeg vaske med shampo, hadde bare Define antiflass, og nå flasser og klør jeg igjen etter uker med god hodebunn. Så, da er det vel bare å begynne på nytt? jeg må kjøpe meg en renseshampo/sisteshampo, og jeg må ha en vaskebalsam og en pleiebalsam. Jeg sto uendelig lenge i butikken og endte opp med Elvital nutri-gloss som jeg nå etterpå ser inneholder -cone... Så: Er det noen av dere flinke, kunnskapsrike damer som kan gi meg tips til: Renseshampo/sisteshampo Vaskebalsam (kan jeg bruke first price balsam?) Fuktbalsam ? På forhånd en million takk, hilsen sår hodebunn Anonym poster: fb4a444b1ac8d39a2dec51b0811b1f5c
Isd Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Til siste vask brukte jeg babysjampo. Den som heter "first touch". Jeg har brukt Soft Style balsam (Landlord på rema 1000) som vaskebalsam, men vet man også kan brukte coop x-tra balsam. First Price kan du ikke bruke - de har visst tilsatt silikon nå. Du finner forresten liste over godkjente produkter her: http://stinamarkan.se/blogg/har/balsammetoden-har/produkter-for-balsammetoden Håper det var til hjelp
Gjest kittycat Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 google nopoo og balsammetoden forum.. så finner du kanskje et forum der de har sånne vanlige spm
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Takk for svar, lsd Kittycat; jeg har lest i lange tråder her, og sett i ulike forum, men det er vanskelig å sile informasjonen. Derfor spør jeg om noen kan - enkelt og greit - bare gi meg eksempler på produkter jeg kan kjøpe. Anonym poster: 4ef3113b394e0cf366f29585cd48af7f
Gjest GirlDreamer Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Siden www.lockig.se har mye bra informasjon. Her er bl.a en liste med godkjente produkter: http://lockig.se/viewtopic.php?f=21&t=1729 Tror du maa bli medlem for aa se siden.
Ilovehair.blogg Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Jeg anbefaler deg å dra til en frisør som har gode produkter til deg som sliter med flass og kløe. Det finnes mange bra som behandler problemet, i motsetning til matbutikk produkter som kan gjøre ting værre. Det koster mer, men ved riktig bruk lønner det seg i lengden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå