AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Viss jeg skal begynne på 30 days, men også noen piller som gjør at jeg øker forbrenningen, vil dette gi en slags dobbel effekt, eller er det dumt og gå på de samtidig? Anonym poster: e852dcd80f7c9e4799643537d5de549b
Tullepia Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Det finnes ingen snarvei til sunn og slank kropp. Dropp pillene. Den eneste måten å få høyere forbrenning på er å trene (økt muskelstyrke = økt forbrenning), og den eneste måten å bli sunn på er å spise sunt og trene. Jeg kan garantere deg at pillene ikke vil gi dobbel effekt.
aviccii Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Viss jeg skal begynne på 30 days, men også noen piller som gjør at jeg øker forbrenningen, vil dette gi en slags dobbel effekt, eller er det dumt og gå på de samtidig? Anonym poster: e852dcd80f7c9e4799643537d5de549b Hvis det er oxytarm du skal ta er de med på å rense tarmene. De dobler ikke effekten, men 30 days tablettene skal ha bedre virkning da. Forbrenninga kommer raskere igang. Hvis det er noen andre tabletter du mener, vet jeg ikke om det er så lurt. Jeg begynte med 30 days tablettene når jeg startet å slanke meg, og de ga nok et litt kjappere vekttap i starten. Men det er også viktig å regulere kostholdet og å trene ved siden av. Det er ikke en vidunderkur!! Jeg slutta med tablettene etter noen mnder, men fortsatte slankinga ellers, og går fortsatt ned i vekt.
Envy Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Jeg har hørt at 30 days er tull, tøys og en snarvei som kun ender opp med at du går opp i vekt igjen. Kun en ting som gjelder ved vektnedgang/endring av kroppen, livsstilsendring! Det inkluderer å tilrettelegge kosthold og trene.
Gjest *Maja* Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Om vi kunne blitt slanke på piller så hadde det ikke vært feite mennesker. Alle piller har samme råd: kombineres med sunt kosthold og trening: and here lies the irony! Den eneste veien til vektnedgang er å spise mindre enn du bruker. For optimalt resultat kombiner det med trening slik du brenner mer samt at du får en strammere og sterkere kropp.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Om vi kunne blitt slanke på piller så hadde det ikke vært feite mennesker. Alle piller har samme råd: kombineres med sunt kosthold og trening: and here lies the irony! Den eneste veien til vektnedgang er å spise mindre enn du bruker. For optimalt resultat kombiner det med trening slik du brenner mer samt at du får en strammere og sterkere kropp. Men det er ikke slik at jeg skal ta kun piller. Jeg skal selvfølgelig ha et sunt kosthold og trene, men jeg mister veldig fort motivasjon og tenkte kanskje det kunne gi meg et lite dytt Anonym poster: f1e1d8bf563c165ee37c0d2ca1e73710
HedvigR Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Men det er ikke slik at jeg skal ta kun piller. Jeg skal selvfølgelig ha et sunt kosthold og trene, men jeg mister veldig fort motivasjon og tenkte kanskje det kunne gi meg et lite dytt Anonym poster: f1e1d8bf563c165ee37c0d2ca1e73710 Ja, men hvis du skal ha et sunt kosthold og trene så er jo pillene bortkasta penger Det er kjempebra at du skal ta tak i deg selv, men disse pillene kommer dessverre ikke til å hjelpe noe. Men kostholdet og treninga kommer så absolutt til å hjelpe :D Lykke til uansett hva du ender opp med
Gjest *Maja* Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Men det er ikke slik at jeg skal ta kun piller. Jeg skal selvfølgelig ha et sunt kosthold og trene, men jeg mister veldig fort motivasjon og tenkte kanskje det kunne gi meg et lite dytt Anonym poster: f1e1d8bf563c165ee37c0d2ca1e73710 Nope, pillene er waste of money Eneste dytten du trenger er å starte en ny fresh livsstil med godt kosthold og trening, så vil du få flotte resultater.
Inwe Skrevet 4. august 2012 #9 Skrevet 4. august 2012 Men det er ikke slik at jeg skal ta kun piller. Jeg skal selvfølgelig ha et sunt kosthold og trene, men jeg mister veldig fort motivasjon og tenkte kanskje det kunne gi meg et lite dytt Anonym poster: f1e1d8bf563c165ee37c0d2ca1e73710 Burde ikke en slankere å friskere kropp være motivasjon i seg selv.. De pillene kommer ikke til å bedre motivasjonen. Det eneste sm hjelper er å ta tak i seg selv, selvdisiplin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå