Gå til innhold

Barbie & Ken skal skilles.

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Du leste riktig. Det har Mattel funnet ut, fordi slik er det i RL. Mattel har ellers funnet ut av at dukkene skal ha kvalitetstid hver for seg. Naturligvis er de stadig gode venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste det! Vet ikke om jeg skal le eller hva.

Gjest sexysadie
Skrevet

Det neste blir vel en Beat up Barbidukke fordi konemishandling er så vanlig.Sinnsykt det der.

Skrevet

Uff... begynner å skjønne hvorfor soulmannen er så imot Barbiedukker :-? Selv syns jeg Barbie var kjempestas da jeg var liten, det må innrømmes!

Gjest Embla s
Skrevet

Det er vel barna som leker med dukkene som bestemmer om de skal giftes eller skilles? Mine (da jeg var liten) gjorde i allefall ting som ikke sto i instruksjonsmanualen :ler:

Skrevet
Det er vel barna som leker med dukkene som bestemmer om de skal giftes eller skilles? Mine (da jeg var liten) gjorde i allefall ting som ikke sto i instruksjonsmanualen :ler:

hva da da?

Skrevet

Jeg elsker barbie dukker :P

Men Ken og Barbie er litt som Sweet Valley-High.. kanskje jeg ser for mye på TV :)

Skrevet

Mine også :wink:

Gjest Embla s
Skrevet

hva da da?

:ler: Det sømmer det seg ikke å skrive om her :wink::ler:

Skrevet

Min barbie var definitivt single og hadde bare bamser å forholde seg til, samt min søsters barbiedukke. Det var i 1971, og jeg tror ikke hun led noen nød.

Skrevet

:ler: Det sømmer det seg ikke å skrive om her :wink::ler:

embla da

det trodde jeg ikke om deg

pervert

Skrevet

Mine også :wink:

Og mine! :ler: Skjønt jeg hadde bare én Ken og et dusin Barbie'er (for ikke å snakke om Cindy-dukkene da) så han må ha hatt et strevsomt liv stakkar.

Skrevet

Noen som hadde en Fred? Fred dukkene mine mistet alltid det ène beinet og alle Ken dukkene mine mistet hodet.. Og det så lite stilit ut å tape hodet til Ken på plass igjen.. :roll:

Skrevet
Det er vel barna som leker med dukkene som bestemmer om de skal giftes eller skilles? Mine (da jeg var liten) gjorde i allefall ting som ikke sto i instruksjonsmanualen  :ler:

Jeg og.

Visste ikke at det manualen; "Hvordan leke politisk korrekt med Barbie og venner", fantes en gang. Dumme meg altså! :flau::eeeh:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg og.  

Visste ikke at det manualen; "Hvordan leke politisk korrekt med Barbie og venner", fantes en gang. Dumme meg altså! :flau:  :eeeh:

Hæ?

Det ante jeg ikke. Tror jeg må sette meg ned litt.

Skrevet
Du leste riktig. Det har Mattel funnet ut, fordi slik er det i RL. Mattel har ellers funnet ut av at dukkene skal ha kvalitetstid hver for seg. Naturligvis er de stadig gode venner.

Nei og nei! Hvor mye skal en stakkar tåle??? Jeg sliter ennå etter ekteskapsbruddet til Fantomet og Sala...

Ja ja, det var den kvelden. Tror jeg går og legger meg, jeg...

Gjest sexysadie
Skrevet

Nei og nei! Hvor mye skal en stakkar tåle??? Jeg sliter ennå etter ekteskapsbruddet til Fantomet og Sala...

..

Hææææ?

Har de også skiltes?

Hva da med tvillingene?

Skrevet
Det er vel barna som leker med dukkene som bestemmer om de skal giftes eller skilles? Mine (da jeg var liten) gjorde i allefall ting som ikke sto i instruksjonsmanualen  :ler:

Mine og. Tror min Barbie gifta seg 10 ganger etter at jeg fikk Ken. OG hadde noe som kunne minne om sex..... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...