Leeloo Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Den hunden fra Fisher Price med musikk, telling etc. har hvertfall vært populær her med jevne mellomrom. Hender fortsatt at seksåringen leker litt med sn, hun har hatt den siden hun var ett. Alt virker ikke lenger, men den har helt klart gjort nytten sin. http://www.br.no/MERKER/FISHER-PRICE.aspx?id=886631&vid=412035
Jane F. Skrevet 1. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2012 Ja den er morsom Men den har hun allerede fått Hva annet leker en ettåring med?
Gjest pysepusen Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Stablebeger, putteleker, Duplo, byggeklosser, bøker...
Jane F. Skrevet 1. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2012 Tusen takk dere har vært til hjelp Nå er pakken bestilt og betalt så håper vi bare den komme frem tidsnok;) Det ble duplo på tuppa! Tenker det blir like stas for foreldrene som bursdagsbarnet om jeg kjenner de rett;) Er ikke enkelt når eneste referanse til hva en ettåring leker med er en selv og småsøsken som også er langt over 20 Men duploen hadde jeg jo helt glemt. Den er jo en slager Noen som vet om klossene er slik så de passer med de som ble lagd for 20 år siden?
Gjest pysepusen Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Jada, klossene passer I hvert fall med de som ble solgt for ti år siden. Regner ikke med at det er noen forskjell egentlig.
Gjest Marmot Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 Sønnen min har masse Duplo som er både 20 og 1 år gammelt. Det er særdeles festlig å se hvordan figurene har forandret seg. En Duplo-katt anno 1980 er ikke helt det samme som Duplo-katten anno 2012. Men alle delene passer sammen, ja.
Nerdemamma Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Duplo er et godt valg ja Nå har ikke jeg jente, men andre ting er for eksempel byggeklosser, leketelefon som synger, sier tall høyt osv. putteboks
Gjest imli Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 Alt passar saman, det som er genialt med duplo/lego. Mine eigne 25 år gamle klossar passar saman med unganes nye. Men alt utanom sjølve klossane har vorte veldig mykje meir avansert, ja Då eg var lita, var eit menneske ein kloss med hovud på, no har dei t.o.m fingrar
Sulosi Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 Det samme gjelder brio togbane. Mine gamle passet de nye samt Thomas utgaven og de som fås på Biltema...
Jane F. Skrevet 3. august 2012 Forfatter #13 Skrevet 3. august 2012 så bra at de passer! Det er jo veldig kjekt å kunne bygge på med de som mamma og pappa brukte da de var små selv om de kanskje ikke er så blanke å fine lenger da:P hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå