Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2004 #1 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har funnet de perfete brudepike kjolene på butterflyxc.com, men får ikke til å bestille pga at det er am side hvor jeg må skrive inn stat osv.. Kan noen hjelpe meg???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 15. februar 2004 #2 Del Skrevet 15. februar 2004 Da betyr det kanskje at de ikke shipper til utlandet? har du sjekket det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. februar 2004 #3 Del Skrevet 15. februar 2004 De shipper hvertfall til utlandet.. og under bestillingsskjemaene er det en knapp som det står order by mail.. Det er kanskje det internasjonale handlelystne må gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. februar 2004 #4 Del Skrevet 15. februar 2004 Får vi se brudepikekjolene du har funnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 15. februar 2004 #5 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg fikk samme problemet da jeg skulle bestille fra usa, så jeg bestillte heller via mail og det gikk veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2004 #6 Del Skrevet 15. februar 2004 Tror vi velger denne http://www.butterflyxc.com/prod/flower/f89a.htm Hva syns du/dere? Bestillte du på e-mail eller post?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 16. februar 2004 #7 Del Skrevet 16. februar 2004 Kjempe søt. Noe sånt hadde jeg tenkt meg også, men bryllupet blir i september så det blir nok litt kaldt kanskje.... Hvordan fant du ut av størrelse når du bestilte? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2004 #8 Del Skrevet 16. februar 2004 Måler ungene rundt livet og brystet og regner det om til tommer... Dvs, ser på tommestokk.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 16. februar 2004 #9 Del Skrevet 16. februar 2004 Du får tommer hvis du ganger cm med 2,54 Det går helt fint å bestille fra utenlandske nettbutikker ved å sende en vanlig mail, det har jeg gjort før og det er helt uproblematisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå