frk.ompalompa Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Noen som har erfaringer med blodtype dietten? Jeg har nettopp begynt å følge denne dietten, og er nysgjerrig på om det er andre som har prøvd denne og hvordan det har virket/ikke virket for andre? Kom gjerne med både positive og negative tilbakemeldinger Jeg er selv blodtype O, og synes i grunn at disse matvanene i denne kategorien er særlig vanskelig å følge (foreløbig i alle fall, hihi)
Frk.Tyttebær Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Har aldri hørt om denne dietten en gang :O Du får si i fra hvordan det går
frk.ompalompa Skrevet 1. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2012 Har aldri hørt om denne dietten en gang :O Du får si i fra hvordan det går Kort fortalt så handler det å spise mat som kroppen har utbytte av, og matvarer som du ikke trenger produserer noe som heter lektiner i kroppen, og det er ikke bra. Når du fjerner all maten kroppen ikke trenger og kun spiser det som kroppen har utbytte av så fremmer det vekttap og kroppen kommer mer i balanse! Og alt er jo sunn mat som er anbefalt på alle blodtypene at man skal ha, så er jo ikke en usunn diett i det hele tatt, man skal spise normale måltider osv, kun hvilke matvarer du spiser som har noe å si Jeg har troen i alle fall, skal si hvordan det går :D
Frk.Tyttebær Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Jeg prøvde å finne litt informasjon om dette Så ut til at jeg skal spise mest grønnsaker og frukt. Unngå rødt kjøtt...(noe jeg faktisk gjør til vanlig, siden jeg ikke tåler det) Jeg har blodtype a- Dette virket jo veldig interessant, jeg må se om jeg kan finne mer lesestoff av dette =)
bergans Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Per i dag så finnes det ingen dokumentasjon på at blodtypene har noe å si for hvilket kosthold man "bør" ha. Det eneste som ble ettertrykkelig vist var at opphavsmannen til påfunnet sikret seg en god pensjon og vel så det i aktiva. 4
frk.ompalompa Skrevet 1. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2012 Jeg prøvde å finne litt informasjon om dette Så ut til at jeg skal spise mest grønnsaker og frukt. Unngå rødt kjøtt...(noe jeg faktisk gjør til vanlig, siden jeg ikke tåler det) Jeg har blodtype a- Dette virket jo veldig interessant, jeg må se om jeg kan finne mer lesestoff av dette =) ja det er veldig interessant, er verdt et forsøk! merker man ikke forskjell etter en stund så er det jo bare til å ikke gå på dietten lenger, er ingen ekstremdiett eller usunn diett noe som gjør at jeg føler meg trygg på den! jeg kjøpte boken, men man finner mye informasjon på internett også du får si i fra om du hiver deg på :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå