Gå til innhold

Hva er egentlig "k*kost"?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvorfor får man det, og er det vanlig? Min kjære har dette "problemet". Han dusjer og vasker "fanten" hver morgen, men på ettermiddagen kan det godt være noe der igjen. Han sier at han aldri hadde slik tidligere, og det smaker ikke akkurat godt, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kinga

icon_smile.gif

K*kost er bare et morsomt uttrykk!

Og det består av talg og døde hudceller. Produksjonen av smegma/k*kost øker ved f.eks. irritasjon av huden, sykdomstilstander, svetting osv.

Er det plagsomt, blir vel urologen den rette å oppsøke.

Vibeke icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-05-29 11:26 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Kanskje han skal forsøke en intimvask, Lactacyd fåes på apotek og Dr Greve eller Asan kan du kjøpe i butikken.

Vanlig såpe er noenganger for sterk for underlivet.

icon_biggrin.gif k##ost icon_biggrin.gif

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gif

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg aldri hadde hørt uttrykket engang jeg, før jeg for litt siden så det her inne i en tråd...

Trudde jeg skulle le så jeg grein! icon_biggrin.gif

K*kost... hadde aldri fått meg til å seriøst tenke det ordet og kunnet diskutert eller lurt på det uten å flira! icon_wink.gif

(og du, dersom det ikke smaker noe godt, be han skylle av den før du suger ham da vel. ekke store problemet å skylle en penis under springen når man er innom badet.)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva er det dere snakker om egentlig?

Jeg skjønner ikke hva k-kost er for noe, jeg....

Kanskje litt uvitende???

Vær så snill å forklar meg!

Lille My

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanskje det er derfor jeg ikke har spurt før, Aline?! Visste ikke hva det egentlig kalles, og å søke på "k*kost" på nettet virker jo litt sykt, eller hva?

Til sistemann: Det er et hvitt belegg på penishodet under forhuden. Litt "oste-aktig" i konsistensen, derav navnet går jeg ut i fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Som et tidligere innlegg nevner er det bare å få ham til å vaske seg litt før dere har sex. Ellers er omskjæring en sikker vinner i denne sammenheng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...