Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #1 Del Skrevet 29. mai 2002 Hvorfor får man det, og er det vanlig? Min kjære har dette "problemet". Han dusjer og vasker "fanten" hver morgen, men på ettermiddagen kan det godt være noe der igjen. Han sier at han aldri hadde slik tidligere, og det smaker ikke akkurat godt, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 29. mai 2002 #2 Del Skrevet 29. mai 2002 K*kost er bare et morsomt uttrykk! Og det består av talg og døde hudceller. Produksjonen av smegma/k*kost øker ved f.eks. irritasjon av huden, sykdomstilstander, svetting osv. Er det plagsomt, blir vel urologen den rette å oppsøke. _________________ Vibeke 1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-05-29 11:26 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. mai 2002 #3 Del Skrevet 29. mai 2002 Kanskje han skal forsøke en intimvask, Lactacyd fåes på apotek og Dr Greve eller Asan kan du kjøpe i butikken. Vanlig såpe er noenganger for sterk for underlivet. k##ost Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. mai 2002 #4 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg må ærlig talt innrømme at jeg aldri hadde hørt uttrykket engang jeg, før jeg for litt siden så det her inne i en tråd... Trudde jeg skulle le så jeg grein! K*kost... hadde aldri fått meg til å seriøst tenke det ordet og kunnet diskutert eller lurt på det uten å flira! (og du, dersom det ikke smaker noe godt, be han skylle av den før du suger ham da vel. ekke store problemet å skylle en penis under springen når man er innom badet.)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #5 Del Skrevet 29. mai 2002 Hva er det dere snakker om egentlig? Jeg skjønner ikke hva k-kost er for noe, jeg.... Kanskje litt uvitende??? Vær så snill å forklar meg! Lille My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #6 Del Skrevet 29. mai 2002 Kanskje det er derfor jeg ikke har spurt før, Aline?! Visste ikke hva det egentlig kalles, og å søke på "k*kost" på nettet virker jo litt sykt, eller hva? Til sistemann: Det er et hvitt belegg på penishodet under forhuden. Litt "oste-aktig" i konsistensen, derav navnet går jeg ut i fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #7 Del Skrevet 29. mai 2002 Som et tidligere innlegg nevner er det bare å få ham til å vaske seg litt før dere har sex. Ellers er omskjæring en sikker vinner i denne sammenheng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå