Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei. Jeg lurer på om noen vet hvor man kan få tak i en skikkelig tøff rødfarge som faktisk varer en stund? de jeg har kjøpt i butikkene var ikke særlig røde, og en jeg prøvde på nettet ble skyl ut etter noen få vasker.

Lignende farge som på bildene er jeg ute etter, farget det hos en frisør for noen mnd siden og ble superfornøyd, men har ikke lyktes å finne fargen igjen, og har heller ikke råd til å gå til frisør å gjøre det hver mnd.

Håper på svar :)

post-46350-0-89635700-1343824740_thumb.j

post-46350-0-75316400-1343824765_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig de har den fagen du er på jakt etter her? :)

http://www.dragenshu...path=20,306,684

Der har de en fargeserie som heter crazy color (og flere andre merker selvfølgelig :) ) er jo verdt en titt kanskje.

=)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjøp Manic panic amplified, også kjøper du en rød-shampoo så fargen holder lenger :)

Men når jeg har hatt knæsj hårfarge har jeg prøvd å ikke vaske håret altfor mye. Knæsje farger går fort ut!

Men denne hårfargen kan du la det være igjen av i boksen når du har tatt nok i håret ditt, og farge over igjen etterhvert som fargen går ut.

Endret av hermoine
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker du hvilken farge frisøren din brukte? Jeg farger med Wella Color Touch (semipermanent), og jeg får omtrent den fargen du har på bildene dine, kommer jo litt an på lyset, selvsagt. Denne fargen får du kun kjøpt hos frisør i Norge, kan være derfor du ikke har funnet den? Den vaskes ikke fort ut heller :)

Anonym poster: d70281015d80f8805ec094365215f26f

AnonymBruker
Skrevet

Henna er også en mulighet, det holder jo som bare det. Men da må man være rimelig sikker på at det er en farge man har lyst å beholde.

Anonym poster: 9014f53208507b3bd0013272fd4f6a38

Skrevet

Husker du hvilken farge frisøren din brukte? Jeg farger med Wella Color Touch (semipermanent), og jeg får omtrent den fargen du har på bildene dine, kommer jo litt an på lyset, selvsagt. Denne fargen får du kun kjøpt hos frisør i Norge, kan være derfor du ikke har funnet den? Den vaskes ikke fort ut heller :)

Nei det husker jeg ikke, men har såå lyst på den samme fargen igjen :) Takk for tips, skal prøve den. hva ligger prisen på ca?

Skrevet

Kjøp Manic panic amplified, også kjøper du en rød-shampoo så fargen holder lenger :)

Men når jeg har hatt knæsj hårfarge har jeg prøvd å ikke vaske håret altfor mye. Knæsje farger går fort ut!

Men denne hårfargen kan du la det være igjen av i boksen når du har tatt nok i håret ditt, og farge over igjen etterhvert som fargen går ut.

Hvor får du kjøpt manic panic? Kjøpte en boks på dragens hule en gang, men var ikke helt den fargen jeg ønsket. Står jo at man må bleke håret først, men må man det når man har hatt knæsj hårfarge også?

Skrevet

Hvor får du kjøpt manic panic? Kjøpte en boks på dragens hule en gang, men var ikke helt den fargen jeg ønsket. Står jo at man må bleke håret først, men må man det når man har hatt knæsj hårfarge også?

jeg har kjøpt manic panic på ebay. (husk å kjøp amplified, de holder lenger!!!)

Sjekk ut denne siden. Trykk på de forskjellige fargene, så kommer det bilder av folk som har brukt fargen:) Så du kan se nogenlunde hvordan den kommer til å se ut.

http://www.manicpanic.com/amplifiedhaircolor.html

Jaa du bør bleke håret. Men hvis du har litt lysebrunt-ish så kommer nok håret til å bli rødt uansett. Bare i en litt mørkere nyanse.

Men når du skal farge håret rødt så trenger du bare bleke det til orange.

Skal du farge det blått, grønt e.l bør du bleke det til håret blir ganske lyst.

Skrevet

jeg har kjøpt manic panic på ebay. (husk å kjøp amplified, de holder lenger!!!)

Sjekk ut denne siden. Trykk på de forskjellige fargene, så kommer det bilder av folk som har brukt fargen:) Så du kan se nogenlunde hvordan den kommer til å se ut.

http://www.manicpani...dhaircolor.html

Jaa du bør bleke håret. Men hvis du har litt lysebrunt-ish så kommer nok håret til å bli rødt uansett. Bare i en litt mørkere nyanse.

Men når du skal farge håret rødt så trenger du bare bleke det til orange.

Skal du farge det blått, grønt e.l bør du bleke det til håret blir ganske lyst.

Ok, mange takk :) Skal prøve ut litt forskjellig å se hva som blir best

AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen!

Wellaen ligger på mellom 179 og 189 kroner, det kommer litt an på salongen. Mange salonger har ikke disse inne for kunder, men så lenge de fører Wella, så kan de bestille den inn til deg.

Jeg har også prøvd MP Vampire Red amplified (som noen andre her nevnte, om jeg husker rett), og den gir omtrent samme farge som Wella, men noe mer burgunder/rosa. Dette var dog på ubleket hår. Det som gjør at jeg velger Wella fremfor MP, er at Wella blir lengre i håret, setter ikke farge på hud, tenner, klær er dusjkabinett. Det gjør MP. I tillegg blir det billigere å bruke Wella enn MP.

AnonymBruker
Skrevet

Mente selvfølgelig "klær og dusjkabinett", ikke "klær er dusjkabinett" :)

AnonymBruker
Skrevet

Kom forresten også på at Matrix har ført en slik knæsj rødfarge en gang i tiden, fikk samme farge som på bildene dine da frisøren farget meg i 2004. Vet dog ikke om de fortsatt fører den, og om frisørene selger Matrix videre til kunder, men er kanksje et alternativ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...