Gå til innhold

Hva har du skikkelig, skikkelig lyst på nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legg ut bilde(evt forklar hvis du ikke finner bilde) hva du har skikkelig lyst på - som du ikke har/har gjort fra før.

Det må være en ting eller opplevelse(et spesifikt reisemål, en matrett, en konkret ting til kjøkkenet, et dyr, et teaterstykke du drømmer om å se, et klesplagg), og det trenger ikke være helt realistisk at du faktisk kan få det - men kravet er at du faktisk har skikkelig oppriktig lyst på det.

Har du lyst, har du altså lov(til å fortelle det her) :)

Anonym poster: e63b30844a8f1d18cada003a0aa5a40e

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg vil ta alle de villeste berg-og-dal-banene i hele verden.

675E7EAABB69B9E0F45234D4BF4.jpg

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

Helt siden jeg drømte om det, så har jeg så veldig lyst til å dra til Honolulu, Hawaii! Det er noe jeg egentlig alltid hadde tenkt meg å en dag gjøre! Har veldig lyst! :)

honolulu-airport-address.jpg

Skrevet (endret)

*fjernet*

Endret av Presis
Skrevet

Jeg har siklet i evigheter på undertøy fra Agent Provocateur:

post-28626-0-52896200-1343843609_thumb.j

Og så har jeg innmari lyst på et fotografi av Anja Niemi:

post-28626-0-94044700-1343843937_thumb.j

Jo - og så vil jeg gjerne til Beirut! Og St. Petersburg! Og tusen andre plasser. Blir litt mange bilder å hente frem ;)

Gjest Candy Pie
Skrevet

Også så klart

Vaniljeboller+2.jpg

Herregud...vurderer å bake :P

Skrevet

Jeg vil ta alle de villeste berg-og-dal-banene i hele verden.

675E7EAABB69B9E0F45234D4BF4.jpg

Jeg er med, Raindrops!

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg er med, Raindrops!

I USA har de turistbusser som kjører fra b&db til b&db, så man får tatt så mange som mulig, vet om folk som har tatt over 600 stk, jeg viiiiil! :smilorange: :smilorange: :smilorange:

Driver å lager en liste over de høyeste, de raskeste, de bratteste osv. Den rasktste har en toppfart på 240 km i time, fy faen det må være så kult :overrasket:

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

I USA har de turistbusser som kjører fra b&db til b&db, så man får tatt så mange som mulig, vet om folk som har tatt over 600 stk, jeg viiiiil! :smilorange: :smilorange: :smilorange:

Driver å lager en liste over de høyeste, de raskeste, de bratteste osv. Den rasktste har en toppfart på 240 km i time, fy faen det må være så kult :overrasket:

Åå, ja! Det hørtes kuult ut! :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...