AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Jeg har en gammel telefon og tenkte å få meg noe nytt, for eksempel iphone. Men jeg har jo ingen erfaring med de. Har sett litt på iphone 4 og galaxy s3. Jeg ønsker jo å kunne bruke den vanlige telefonfunksjoner og til surfing, musikk, og å spille grepolis som er et interaktivt spill. Jeg vet at iallefall iphone 4 går til det. Anbefaling? Anonym poster: 6c30e20027f340efbf9680ea876be751 Anonym poster: fcc1cb3cc6f7e6dfd476d78a6dccb502
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Jeg ville ventet å sett om ikke Apple lanserer en ny telefon snart. Iphone 4 S var ikke akkurat mye til oppgradering i fra Iphone 4, men den ble sannelig populær for det. Det går rykter om at Apple kommer til å lansere en ny Iphone rundt midten av august. Hvis du skal kjøpe deg telefon før den tid, så bør tenke grundig igjennom hva du er ute etter. Galaxy s3 utkonkurrerer iphone funksjonsmessig, men den har også noen fordeler og ulemper slik som alle andre ting. Ved å kjøpe en Galaxy s3 så får du en telefon som er laget av hardplast, mens hvis du kjøper en Iphone får du en telefon som er laget av metall. Iphone tåler altså mer juling enn en Galaxy 3. En annen ting ved å kjøpe Galaxy s3 er at du vil da bruke marked for Android for å finne applikasjoner/spill ol. Et av problemene med Android sitt marked i forhold til Apple sitt, er det har vært mange farlige applikasjoner i omløp den siste tiden på Android sitt marked. Apple bestemmer hva slags applikasjoner/spill som skal være på deres marked, mens på Android sitt marked kan alle som bruker det lage applikasjoner. Når det kommer til det at Iphone tåler mer enn en Samsung galaxy s3, så er det mulig å kjøpe beskyttelse for begge telefonene. Jeg vil forøvrig fraråde deg å kjøpe beskyttelse for telefonen din i Norge. Benytt heller nettsiden Dealextreme.com, som er en fantastisk nettside som selger mye flott tilbehør til blant annet mobiltelefoner. De sender fra Kina, og er kjempebillig med god kvalitet på produktene sine. Eneste problemet er at det tar langt tid før man mottar pakkene, men det er ofte gratis frakt. En annen ting angående Appleprodukter. Det er velkjent for de som har forståelse for ulike merker at dette merker selger produkter som overpriset i forhold til andre merker. Dvs. at du får mer valuta for pengene, funksjonsmessig ved å benytte deg av andre merker. Men det bør også nevnes at Appleprodukter har ofte svært god kvalitet. Oppbyggingen av produktene er eksepsjonelt i forhold til mange andre merker. Nok en gang. Dagens Iphone 4 S er utdatert funksjonsmessig i forhold til Samsung galaxy s3. 4 s var en liten forbedring i forhold til Iphone 4. Men det hindret ikke at mange kjøpe den. Mitt råd til deg er å vente og se om Apple lanserer en ny Iphone denne måneden, og hvis de gjør det så ville jeg ha fått sjekke hva som skiller den fra Iphon 4 s. Er det en like liten oppgradering som sist, så er det ikke noe jeg ville ha satset på. Her er en link til hva mange Iphone fans håper på http://www.youtube.com/watch?v=lzsBwnv_dAg. Men alle som har sunn fornuft skjønner at om Apple skulle lansere en slik mobiltelefon, så ville det vært om 5-10 år. Dette ble litt langt, men jeg håper jeg har klart å gi deg nyttig informasjon. Lykke til med valget Anonym poster: abfacbcb6a2660c7c914ee3c54314c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå