Labello Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Hei! Uviten og ny som husmor som jeg er, må jeg bare spørre dere etter et råd.. Hvilken av disse pakkene hadde du valgt, eller ikke valgt, og hvorfor? http://www.tretti.no/hvitevarer/pakkepriser/vask-og-torkepakker Jeg kunne godt ha tenkt meg den fra gorenje, men vet veldig lite om merket... På forhånd, takk
Snjó Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Tror nok jeg hadde gått for pakken fra Siemens på grunn av egne erfaringer med Bosch/Siemens, i tillegg til den erfaringen jeg gjorde meg når jeg jobbet på Elkjøp. Det er god tyske kvalitet til en overkommelig pris Vi solgte ikke noe særlig med Gorenje vask/tørk, kun billige produkter som alternativ til kampanjeprodukter, men de er hvertfall gode når det kommer til komfyrer og kjøl/frys 1
Labello Skrevet 1. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2012 Tror nok jeg hadde gått for pakken fra Siemens på grunn av egne erfaringer med Bosch/Siemens, i tillegg til den erfaringen jeg gjorde meg når jeg jobbet på Elkjøp. Det er god tyske kvalitet til en overkommelig pris Vi solgte ikke noe særlig med Gorenje vask/tørk, kun billige produkter som alternativ til kampanjeprodukter, men de er hvertfall gode når det kommer til komfyrer og kjøl/frys Tusen takk!!!
Karmosin Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Gorenje er virkelig bra på komfyrer og kjøl/frys, ja, men de er ikke bedre enn middels på vask/tørk. Støtter å gå for Siemens i det utvalget som er lenket til.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Noen som vet noe om Hoover-merket? Anonym poster: 5be4d587ffbb71de364f16411d8afa0e
hmmz Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 (endret) Har sans for Bosch/Siemens og Miele for alt som er koblet til vann, for andre hvitevarer er merket likegyldig for meg. Er dog en sucker for ting uten touchknapper ettersom de er ufattelig lite brukervennlige når man er våt på hendene (kjedelig for mieles toppmodeller). For maskiner som brukes ofte så er børsteløs motor å foretrekke om de skal brukes mye. Tror jeg kanskje ville lagt litt mer i vaskemaskinen enn tørketrommelen ettersom den nok blir brukt mer, og det er vanskelig å lage en tørketrommel feil. Er ganske sikker på at en av de større elektrokjedene kan gi et godt pakketilbud om du spør dem. Bare vær sikker på hva du vil ha før du går inn døra og ikke hør på selgeren. Han er en selger og du vil ikke ha candybar eller hva maskinene heter... Endret 3. august 2012 av hmmz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå