Gå til innhold

Hjemmedate..Er jeg overnervøs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en gutt på nettet.Vi har datet 4 ganger og kysset hverandre for første gang på 3.date.

Nå har han invitert meg på middag hjemme hos seg i helgen.

Vi har en fin kjemi,men jeg er likevel litt usikker...

Er det for tidlig med hjemmedate på 5.date eller helt vanlig?

Og ender hjemmedater ofte med overnatting og sex?

Dette er kanskje dumme spørsmål, men er helt ny når det gjelder nettdating så jeg må bare spørre:

-Jenter: Hvor mange dates har dere vært på før dere blir med på hjemmedate?

og endte det med sex?

Anonym poster: efaf939c44e3bb692ecb6bc8b67175ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde hjemmedate på 2.date, jeg lå ikke over og vi hadde ikke sex, var flere ganger hjemme til han på date før det skjedde. Så nei, det trenger ikke bety noe som helst. Om han prøver seg kan du bare si "Jeg er ikke klar til å gå videre enda :) "

• Liker 1
Skrevet

Om du føler det er riktig å ha sex, dvs du er klar for det, så kjører du på. Om ikke, så venter du.

Skrevet

Er det for tidlig med hjemmedate på 5.date eller helt vanlig?

Og ender hjemmedater ofte med overnatting og sex?

Det er ingen regler og alle situasjoner er ulike.

Å møtes hjemme på femte date høres ikke tidlig ut for min del, heller sent, men det handler først og fremst om hva du er komfortabel med. Det er heller ikke ensbetydende med sex slik du antyder så dette er igjen opp til deg og han.

:)

Gjest UngMann1986
Skrevet

Det kan vel være på sin plass med en hjemmedate etter 4 dater tidligere. Trenger ikke ende med overnatting. Og om det blir overnatting, så går det an å sove sammen uten å ha sex. Det er bare å la være å ta initiativ, og eventuelt avvise pent hvis han forsøker seg. (Uten å bli sint, det er kan jo være naturlig for ham å ta initiativ i en sånn setting.)

Min erfaring er at jenter som ikke vil ha sex første gang man overnatter, er skikkelige kvalitetsjenter, som det er verdt å satse videre på :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker jenter om gutter som ikke vil ha sex med en gang om noen sover over da?

Anonym poster: 28f542eb26b111e2e91c0beb33719674

Skrevet

Har møtt flere fra nett. Han siste jeg møtte nå kom hjem til meg på første date. Gikk kjempebra. Andre date var også hjemme til meg og da ble det overnatting, men ikke sex. Du må finne ut hvor langt du vil gå og dere kan nå snakke om det.

Skrevet

Jeg har hatt gode erfaringer med hjemmedater, bare viktig å være klar på at jeg ikke er interessert i sex. Men har opplevd en hjemmedate som var veldig bra, inntil jeg ikke ville gå lå legge meg sammen med han. Da bare gikk jeg. Han ba om unnskyldning dagen etter, men ble ikke noe mer mellom oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...