AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Jeg er en 16 år gammel jente, ingen bilder av meg på facebook, så vidt venner osv. Jeg føler meg hele tiden utestengt fra omverden, i sommerferien har jeg ikke gjort annet enn å være hjemme. I mens alle er på Norway Cup, fester osv, sitter jeg hjemme alene. På denne måten føler jeg meg utestengt av omverden. Jeg har på en måte lagt om til selv at jeg har få venner, jeg blander meg alltid inn i ting, er små frekk osv. Men har sluttet nå. Jeg har mistet masse venner i løpet av 2 år, og jeg vet jeg har mye av skylden selv, og angrer på alt jeg har gjort. Jeg har sagt unnskyld til alle jeg hatt konflikter med, og de har sagt " okei, det er greit". Men blir jo aldri ordentlig venner med dem igjen. Det har vært så ille at det siste halvåret på skolen, brukte jeg på do. I hvert friminutt satt jeg på do alene, fordi jeg skammet meg sånn.. I tillegg har jeg skoliose, som jeg vet jeg kommer til å oppere for senere. Og jeg blir sint på meg selv som har fått dette. Dette en noe som rammer 3% av befolkingen, og jeg var en av dem. Jeg vet jeg kommer til å oppere, og få et 50 cm langt arr som aldri vil forsvinne. Dette plager meg. Jeg gråter over det hver dag, og det er slitsomt å vite at dette kommer til å sette stopper for ting. Jeg har tenkt på å ta mitt liv flere ganger, men vet ikke helt hvordan jeg burde gjøre det.. Beklager om jeg skriver litt rart, dårlig formulert osv, men måtte bare skrive det et sted.. skriver ikke dette for å få sympati! Anonym poster: 18891a153132806f48f345ce897f5afc
Far til 2 Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Jeg tror dessverre mange vil ha problemer med å svare seriøst på slike innlegg som det du har fordi det finnes en del syke mennesker som kan finne på å skrive innlegg som dette uten at det er en reelle problemstilling. Jeg tror du bør snakke med din lege som kan henvende deg videre så du ikke blir skadelidende av at enkelte mennesker skriver tilsvarende innlegg fordi de ikke ser at de dessverre "er litt satt tilbake" rent mentalt. Lykke til med å søke hjelp der det er reelt å få det.
Gjest Gjest20 Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 (endret) lol. Endret 29. desember 2014 av Gjest20
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Digger avataren din Lydia. On topic: Ser at du er seksten, så det betyr at du enten begynner på VG 1 eller 2 til høsten. Hvis du begynner på vg 1 har du fremdeles sjansen til å få deg noen nye venner. Jeg vil anbefale deg å oppsøke de du ikke kjenner fra før av samtidig som du er hyggelig og inkluderende ovenfor de du har såret før. Dersom du begynner i 2. klasse er situasjonen litt vanskeligere, men du får sikkert noen nye valgfag og noen nye undervisningsgrupper, så de samme prinsippene gjelder fremdeles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå