Gjest avocadoen Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Som overskriften sier, så lurer jeg på om det er noen som har lest boken eller sett filmen som er basert på boken "the lovely bones", eller "alle mine kjære" som den heter på norsk? Så ikke hele filmen, og lurer på hvordan den ender. Jeg så frem til at faren til hovedpersonen (Jack Salmon) dro ut i kornåkeren med baseballkølle for å drepe drapsmannen (George Harvey) til dattera (Susie Salmon), men så måtte jeg legge meg for jeg skulle på jobb dagen etterpå og det ble så sent. Lurer altså på hva som skjer etterpå. Frem til dit jeg så ihvertfall, så synes jeg filmen var utrolig trist, men likevel ganske fin. Dere er fri til å poste hva dere synes også Er veldig spent, og vet ikke om jeg orker å lese boken for å finne det ut.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Han ble banket opp av tenåringsgutten som hadde tatt med seg kjæresten ut i maisåkeren. Moren reiste, men kom tilbake igjen. Morderen begynte å planlegge å ta søsteren til Susie, men kom ikke så langt. Søsteren fant "skryteboka" til morderen med bevis på at han hadde drept mange andre, blant annet den jenta Susie hadde selskap med. Han rømmer, og vi ser Etterhvert at han faller ned en skrent og slår seg ihjel etter å å ha prøvd å plukke opp en ny jente. Han hadde forresten gjemt Susie i en safe i huset sitt som han dyttet ned i det bunnløse hullet vi så i begynnelsen Filmen slutter med at Susie gjør seg noen tanker om "the lovely bones" som har vokst etter hun ble borte, og vi ser blant annet søsteren som lykkelig gravid. Susie finner fred til slutt når hun ser drapsmannen død, familien gjenforent, og hun får også kysset sitt av gutten hun var forelsket i (ikke spør meg om hvordan de fikk det til, veldig fint og og vakkert var det, uten at jeg helt klarer å forklare! Hun ønsker seeren et godt liv. Fantastisk fin film! <br /><br /> Anonym poster: 4050c7f9d204a0a9039c9ccad1daebdd 1
Avi Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Åå, utrolig fin og trist film. Drapsmannen falt utfor en skrent etter at han prøvde å få med seg en annen jente.
Gjest Violetta Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Veldig fin bok også, selv om filmen er nokså tro mot boken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå