Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min firbente skulle tydeligvis utrykke sin misnøye med meg i dag. Hun tygget opp mobiltelefonen min... :evil: Men selve telefonen fungerer fortsatt helt fint, bare dekslet som er ødelagt, men displayet fikk noen tenner i seg som det ikke tålte... Noen som vet om det lar seg gjøre å bytte display (Nokia 6610) og evt hva det kan koste sånn ca...??

Vet det kanskje ikke lønner seg, men det er så mye informasjon i telefonen jeg gjerne skulle hatt ut igjen.... :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde mulighet til å bytte ut display på min 3310. Det kostet da nesten 1000 kroner. Man får mye bra telefoner for den prisen, men hvis du har mye informasjon, så kan det vel kanskje være greit nok. Hvis du tenker på telefonlista di, så er den sannsynligvis lagret i sim-kortet og ikke i telefonen.

Skrevet

Dessverre er nok ikke hele telefonlisten lagret på simkortet, noe ligger på telefonen også. I tillegg trenger jeg bl.a det som er lagret i kalenderen. Men takk for svaret, får nok vurdere å koste på telefonen det, om det lar seg gjøre. Har kjøpt den for noen måneder siden og har bunnet abonnementet for to år... og det er dyrt å kjøpe noe nytt uten abonnement... :cry:

Skrevet

Hvis telefonen fortsatt virker hadde det vel vært billigere å kjøpe en datakabel slik at du kan overføre all data fra tlf over på pcen, og så evt over på en ny tlf igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...