Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! :)

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nr 2. Før sommeren gikk jeg ned 13 kg ved hjelp av trening (gåturer + dvd`ene Ripped in 30 + 30 days Shred) og omlegging av kosthold.

Jeg ønsker å fortsette å trene og spise sunt i den grad jeg kan under dette svangerskapet. Er det noen som kan anbefale meg en treningsdvd som egner seg for gravide?

På forhånd takk :takke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve pilates? Hører det ska være veldig godt trening for gravide :-)

Nå har ikke jeg noen gode dvd-er å anbefale, men det finnes vel mange viss man søker. Ellers så kan jeg anbefale å søke opp Cassey Ho sine pilates vidoer på youtube, hun er kjempeflink og kan være ganske så utfordrende!

Link til youtube siden hennes: http://www.youtube.com/user/blogilates

Og gratulere så masse forresten med graviditeten!! :-)

Skrevet

Hva med å prøve pilates? Hører det ska være veldig godt trening for gravide :-)

Nå har ikke jeg noen gode dvd-er å anbefale, men det finnes vel mange viss man søker. Ellers så kan jeg anbefale å søke opp Cassey Ho sine pilates vidoer på youtube, hun er kjempeflink og kan være ganske så utfordrende!

Link til youtube siden hennes: http://www.youtube.com/user/blogilates

Og gratulere så masse forresten med graviditeten!! :-)

Takk for det :rodmer: og takk for tips! Pilates kan vel være verdt å sjekke ut -- har alltid tenkt at det er litt tregt og kjedelig, men Cassey så ikke kjedelig ut :wink:

Skrevet

Jeg brukte Tara Lee's Pregnancy health yoga da jeg var gravid. Veldig bra, og hjalp meg veldig i svangerskapet. Hadde jeg vondt i ryggen for eksempel etter en dårlig natts søvn gjorde jeg litt yoga og plagene forsvant. :)

Har box settet, men har bare så vidt fått prøvd babyyogaen så langt. Babyen så ut til å like det da, og det hjalp henne å få gang på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...