MonThe Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Hei hei! Har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nr 2. Før sommeren gikk jeg ned 13 kg ved hjelp av trening (gåturer + dvd`ene Ripped in 30 + 30 days Shred) og omlegging av kosthold. Jeg ønsker å fortsette å trene og spise sunt i den grad jeg kan under dette svangerskapet. Er det noen som kan anbefale meg en treningsdvd som egner seg for gravide? På forhånd takk
Piral Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Hva med å prøve pilates? Hører det ska være veldig godt trening for gravide :-) Nå har ikke jeg noen gode dvd-er å anbefale, men det finnes vel mange viss man søker. Ellers så kan jeg anbefale å søke opp Cassey Ho sine pilates vidoer på youtube, hun er kjempeflink og kan være ganske så utfordrende! Link til youtube siden hennes: http://www.youtube.com/user/blogilates Og gratulere så masse forresten med graviditeten!! :-)
MonThe Skrevet 1. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2012 Hva med å prøve pilates? Hører det ska være veldig godt trening for gravide :-) Nå har ikke jeg noen gode dvd-er å anbefale, men det finnes vel mange viss man søker. Ellers så kan jeg anbefale å søke opp Cassey Ho sine pilates vidoer på youtube, hun er kjempeflink og kan være ganske så utfordrende! Link til youtube siden hennes: http://www.youtube.com/user/blogilates Og gratulere så masse forresten med graviditeten!! :-) Takk for det og takk for tips! Pilates kan vel være verdt å sjekke ut -- har alltid tenkt at det er litt tregt og kjedelig, men Cassey så ikke kjedelig ut
Kahlan Amnell Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Jeg brukte Tara Lee's Pregnancy health yoga da jeg var gravid. Veldig bra, og hjalp meg veldig i svangerskapet. Hadde jeg vondt i ryggen for eksempel etter en dårlig natts søvn gjorde jeg litt yoga og plagene forsvant. Har box settet, men har bare så vidt fått prøvd babyyogaen så langt. Babyen så ut til å like det da, og det hjalp henne å få gang på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå