Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 #1 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg gir meg ikke før jeg finner ut av det jeg lurer på - noen som har kjennskap til stoffbutikker i Oslo? En som heter Rainbow Fashion eller noe lignende? Hvordan er stofffene - har de bra utvalg? Er kvaliteten bra? Please svar de som kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #2 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg kan anbefale Rainbow Fashion på det sterkeste. God sørvis og god kvalitet. Jeg har kjøpt stoff til sløret mitt og til capen min der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvor ligger butikken? Langt unna sentrum, eller? *popelka er ikke så kjent i byen og litt flau over det :oops: * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #4 Del Skrevet 15. februar 2004 Det ligger rett over gaten for Rudo Helgesen, den digre barnevognbutikken på hjørnet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 15. februar 2004 Eh...det sa meg ikke så mye....men takk. Handler ikke barnevogner sånn til daglig, nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #6 Del Skrevet 15. februar 2004 Ok..... Først av alt må du finne Smalgangen. Det er den lange bilfrie handlegata som er Grønland "sentrum." Så må du sørge for å finne den enden av Smalgangen som vender opp mot Politihuset, IKKE Oslo City. Da befinner du deg på et lite torg. Gå rett over dette torget, til du støter på første bilvei. Hvis du da snur hodet 90 grader til venstre vil du få øye på omtalte barnevognbutikk. Da kan du begynne å leke tampen brenner..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 15. februar 2004 #7 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvor ligger butikken? Langt unna sentrum, eller? *popelka er ikke så kjent i byen og litt flau over det :oops: * Et tips når man lurer på hvor noe er , er å slå opp i telefonkataloger o.l. for siden å finne kart over adressen ....... http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?item...GNJOP0&spraak=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 15. februar 2004 Ok..... Først av alt må du finne Smalgangen. Det er den lange bilfrie handlegata som er Grønland "sentrum." Så må du sørge for å finne den enden av Smalgangen som vender opp mot Politihuset, IKKE Oslo City. Da befinner du deg på et lite torg. Gå rett over dette torget, til du støter på første bilvei. Hvis du da snur hodet 90 grader til venstre vil du få øye på omtalte barnevognbutikk. Da kan du begynne å leke tampen brenner..... Tusen takk, Tex! Tar med meg mamma, jeg. Jeg har aldri vært på Grønland så vidt jeg kan huske, men forhåpentligvis har hun det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 15. februar 2004 #9 Del Skrevet 15. februar 2004 http://gul.no/BV-18557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 15. februar 2004 Takker og bukker! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. februar 2004 #11 Del Skrevet 15. februar 2004 Sniker meg inn i tråden din jeg Popelka :D Selger de velour stoff der også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #12 Del Skrevet 15. februar 2004 det gjør de helt sikkert! Det er så utrolig mye fint der!! Trodde forresten du hadde vært der alt jeg Arwen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. februar 2004 #13 Del Skrevet 15. februar 2004 Nei, hadde egentlig tenkt å kjøpe stoff til slør også der, og da måtte jeg jo hatt kjolen for å få rett farge, men nå har jeg lagt inn bud på et slør på ebay og hvis jeg får det er det superbillig. Mangler bare dyp rød (vinrød muligens) fløyel til cape, så tenkte å ta en tur etter skolen på tirsdag. Nå er snart alt utstyret i boks :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #14 Del Skrevet 15. februar 2004 Nå er snart alt utstyret i boks :D Deilig ikke sant? Vi skal gjøre kjolen min ferdig på lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå