Gå til innhold

Rainbow Fashion

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Jeg gir meg ikke før jeg finner ut av det jeg lurer på - noen som har kjennskap til stoffbutikker i Oslo? En som heter Rainbow Fashion eller noe lignende? Hvordan er stofffene - har de bra utvalg? Er kvaliteten bra?

Please svar de som kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan anbefale Rainbow Fashion på det sterkeste. God sørvis og god kvalitet.

Jeg har kjøpt stoff til sløret mitt og til capen min der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger butikken? Langt unna sentrum, eller? *popelka er ikke så kjent i byen og litt flau over det :oops: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..... :ler:

Først av alt må du finne Smalgangen. Det er den lange bilfrie handlegata som er Grønland "sentrum." Så må du sørge for å finne den enden av Smalgangen som vender opp mot Politihuset, IKKE Oslo City. Da befinner du deg på et lite torg. Gå rett over dette torget, til du støter på første bilvei. Hvis du da snur hodet 90 grader til venstre vil du få øye på omtalte barnevognbutikk.

Da kan du begynne å leke tampen brenner..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok..... :ler:  

Først av alt må du finne Smalgangen. Det er den lange bilfrie handlegata som er Grønland "sentrum." Så må du sørge for å finne den enden av Smalgangen som vender opp mot Politihuset, IKKE Oslo City. Da befinner du deg på et lite torg. Gå rett over dette torget, til du støter på første bilvei. Hvis du da snur hodet 90 grader til venstre vil du få øye på omtalte barnevognbutikk.

Da kan du begynne å leke tampen brenner..... :)

Tusen takk, Tex! Tar med meg mamma, jeg. Jeg har aldri vært på Grønland så vidt jeg kan huske, men forhåpentligvis har hun det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde egentlig tenkt å kjøpe stoff til slør også der, og da måtte jeg jo hatt kjolen for å få rett farge, men nå har jeg lagt inn bud på et slør på ebay og hvis jeg får det er det superbillig. Mangler bare dyp rød (vinrød muligens) fløyel til cape, så tenkte å ta en tur etter skolen på tirsdag.

Nå er snart alt utstyret i boks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...