Tornerosa Skrevet 13. august 2012 Forfatter #41 Del Skrevet 13. august 2012 Legg til en makaber porsjon frokostblanding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 14. august 2012 Forfatter #42 Del Skrevet 14. august 2012 Dagens mat: 1 speltrundstykke med gulost 2 glass appelsinjuice 1 vegetarburger, salat, bittelittegranne pommes litt valnøtter 2 kaffe latte 1 Lohengrin 1 Hobby Trening: nada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 17. august 2012 Forfatter #43 Del Skrevet 17. august 2012 Går ikke bra i det hele tatt. Jo flinkere jeg føler jeg er, jo mindre går jeg ned. Dvs. jeg går opp. Ikke mye, men hundregrammene kan være temmelig irriterende. Jeg satser på at alt blir enklere fra mandag av, når ungene er tilbake i rutinene og dagene blir mer like. Er i hvertfall skikkelig umotivert mtp trening, for den ene uka jeg var ganske så flink og trente så godt som hver dag, gikk jeg opp mest. Hurra, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 31. august 2012 Forfatter #44 Del Skrevet 31. august 2012 Haha. Men jeg leste i VG eller Dagbladet: "Tren mindre, gå ned i vekt!" Og jeg tar VG og Dagbladet på alvor, jeg. I hvertfall når de kommer med slike oppløftende nyheter. Så derfor har jeg gått ned 1.2 kilo siden jeg begynte. Ikke helt sikker på hva jeg begynte med, men vekta har i hvertfall gjort jobben sin, den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå