Gjest *Mia* Skrevet 15. februar 2004 #1 Del Skrevet 15. februar 2004 Har nylig oppdaget nettsidene til Bolia, www.bolia.com Syns de hadde en del fint og ikke spesielt dyrt, men lurer litt på kvaliteten? Er det tilsvarende Ikea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #2 Del Skrevet 16. februar 2004 Er det virkelig ingen som kjenner til Bolia? Har noen vært innom butikken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 16. februar 2004 #3 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg har vært innom butikken og kikket. Eller det er vel egentlig mer et showroom, for man må bestille alt man skal ha. Vi hadde egentlig sett oss ut et spisebord der, men det ble til at vi synes det ble for tungvindt (i og med at vi ikke bor i Oslo). Men mye fint der. Tror vel de er på omtrent lik linje med Ikea.. men kanskje litt mer kvalitet. De er vel litt dyrere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 17. februar 2004 #4 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har en sofa derfra. Jeg er utrolig godt fornøyd med kvaliteten. Kikket på alle de andre store kjedene først, men likte den fra bolia best. Den ble bestille via butikken deres på nationaltheateret og vi fikk super service. Noen andre møbler derfra har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. februar 2004 #5 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg lagde en tråd om Bolia for nesten et år siden. Her er den. Vi endte opp med å ikke handle der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #6 Del Skrevet 17. februar 2004 Aha, dette gørtes ikke så bra ut. Takk for opplysningene iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Lisa* i.i. Skrevet 17. februar 2004 #7 Del Skrevet 17. februar 2004 Vi endte opp med å kjøpe sofa derfra, og det gikk helt knirkefritt! :-) Vi digger sofaen vår, og kvaliteten er langt bedre enn IKEAs. Har ingen betenkeligheter med å bestille der igjen. *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå