Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På lånekassens hjemmeside står det at gjeldsbrevet ble sendt ut igår. Har du mottat den? Har ikke fått den foreløpig. Regner med å få den imorgen selv.<br /><br /> Anonym poster: 06b4cac81e02bc373b9d6522c3082f9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendes ikke det skolen?

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Dum som jeg var, så takket jeg ja til å få det elektronisk. Ordnet med tippekortet til Norsk Tipping idag for å ordne med brevet inne på altinn, og jaggu måtte jeg ikke ha nok en bekreftelse, en slags oppgradering av kortet på 59,-. Nå venter jeg på en aktiveringskode til dette kortet, som tydeligvis skal komme i posten om et par dager.

Herregud for et byråkrati. Flytter til min studentleilighet som ligger 50 mil unna om 3/4-dager. Håper ikke posten er latterlige treige, noe de har for en vane å være.

Anonym poster: b506b7dc4f305cd2450649ebb2a3d781

Skrevet

Dum som jeg var, så takket jeg ja til å få det elektronisk. Ordnet med tippekortet til Norsk Tipping idag for å ordne med brevet inne på altinn, og jaggu måtte jeg ikke ha nok en bekreftelse, en slags oppgradering av kortet på 59,-. Nå venter jeg på en aktiveringskode til dette kortet, som tydeligvis skal komme i posten om et par dager.

Herregud for et byråkrati. Flytter til min studentleilighet som ligger 50 mil unna om 3/4-dager. Håper ikke posten er latterlige treige, noe de har for en vane å være.

Jeg måtte og oppgradere mitt kort, men jeg trengte ikke vente på noen kode. Det funket med engang etter jeg hadde oppgradert det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte og oppgradere mitt kort, men jeg trengte ikke vente på noen kode. Det funket med engang etter jeg hadde oppgradert det.

Hmm...rart. Jeg fikk denne eposten da jeg ordnet med oppgraderingen.

"Du vil om få dager motta melding om at aktiveringskoden kan hentes på postkontoret.

Utlevering av koden krever personlig fremmøte og gyldig legitimasjon.

Når du har mottatt aktiveringskoden må du aktivere kortet før det er klart til bruk.

Sett kortet i kortleseren og start Buypass activate på www.buypass.no."

Skrevet

Hm rart! Jeg oppgraderte bare kortet og bruker samme koden som jeg hadde fra før på kortet.

Skrevet

Har ikke mottat gjeldsbrevey mitt foreløpig.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det med gjeldsbrev dersom man skal være enkeltemnestudent..?

Får man ikke pengene før i september?

Anonym poster: 332b4db9735c3401b38f565737af5345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...