Smørblomsten Skrevet 31. juli 2012 #1 Del Skrevet 31. juli 2012 Mavala skal være bra, eller? Noen bra merker å anbefale til base og toppstrøk etter lakkering av negler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 31. juli 2012 #2 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg bruker top coat fra Essie. Den heter "good to go" og tørker ekstremt fort. Neglelakken holder i flere dager, det er helt utrolig hvor sterk og god den er. Men husk at du må ha en skikkelig god neglelakkfjerner for å få fjernet neglelakken etterpå, den sitter som støpt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 2. august 2012 #3 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg bruker også Essie Good To Go og er nesten litt skremt av hvor godt det sitter. Rekorden min er to uker uten avskalling. Seche Vite er en gjenganger blant overlakkanbefalinger, men jeg har ikke prøvd den selv. Underlakk er jeg ikke ekstremt nøye på. Jeg bruker Isadora sin fordi jeg liker Isadora-lakker generelt og den koster ikke all verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 2. august 2012 #4 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg bruker Essie Protein Base Coat, og Seche Vite sin topcoat. Sistnevnte er fantastisk! Neglene tørker kjempefort, blir glansfulle og ikke minst så beskytter den godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 2. august 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 2. august 2012 Seche Vite er allerede bestilt, og underlakk får jeg finne etterhvert. Kanskje ikke like viktig med en suuupergod UNDERLAKK?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #6 Del Skrevet 3. august 2012 Hei. Min erfaring er at en god underlakk bidrar til lengre holdbarhet, og ikke minst det å unngå misfargede negler. Bytter mellom Hard Rock fra Deborah Lippmann, Nail Envy fra Opi og den ordinære base coaten fra Essie. Bonusen med de to første er at de gjør neglene sterkere, så hurra for det! Nå skal det sies at jeg har litt over gjennomsnittet neglelakk-dilla!! <br /><br /> Anonym poster: 575f5d4e9ccb35f5629c1bedc5b4ca43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 3. august 2012 #7 Del Skrevet 3. august 2012 Det er kanskje greit å nevne at jeg har råsterke, kjernesunne negler, så jeg har egentlig aldri tenkt på at underlakk kan gjøre mer enn å hindre misfarging. Styrkende underlakk er helt sikkert lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå