Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei damer, tross overskrifta fant dere vel nok fram likevel ;) Og det er nettopp poenget. Hvorfor svarer dere så alt for ofte og mye i tråder der trådstarter retter spørsmålet mot menn?

Anonym poster: 05b2735365fcfba183f93209da8fe7c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg har lyst?

Tror du ts har lyst da?

Anonym poster: 804854ffdc73ffdfdde9082f313a42f6

Gjest "gjest"
Skrevet

Derfor du skal ha noe å spørre om.

• Liker 1
Gjest Minde09
Skrevet

Tror du ts har lyst da?

Anonym poster: 804854ffdc73ffdfdde9082f313a42f6

Jeg føler meg fri til å svare der jeg vil,når jeg vil. Om man lager en tråd, uansett hvem den er rettet mot, må man bare regne med at man får svar fra folk som temaet ikke var rettet mot.

Skrevet

Pleier bare å lese det for å se hva menn tenker :sjenert:

• Liker 3
Gjest Minde09
Skrevet

Jeg ser jo også at det var lurt av meg å entre tråden din, for ellers ville jeg ikke oppdaget at du hadde spørsmål til oss kvinner skjult under overskriften din.

• Liker 2
Gjest RamaLama
Skrevet

Fordi jeg har et behov for å mene noe om absolutt alt, ikke en diskusjon skal få stå uten min brilliante mening og reflekterte politisk korrekte svar :opplyser:

:ironi:

Fordi jeg er pratsjuk vel.

• Liker 2
Gjest Minde09
Skrevet

Fordi jeg har et behov for å mene noe om absolutt alt, ikke en diskusjon skal få stå uten min brilliante mening og reflekterte politisk korrekte svar :opplyser:

:ironi:

Fordi jeg er pratsjuk vel.

:fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det er tåpelig å logge på kvinneguiden.no, å lage en tråd der man mener kvinner ikke skal svare.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er tåpelig å logge på kvinneguiden.no, å lage en tråd der man mener kvinner ikke skal svare.

Word!

Skrevet

Jeg svarer på tråder til menn selv om jeg er kvinne, tråder om single selv om jeg er i et forhold og tråder om hunder selv om jeg er et menneske.

I'm a rebel. :tronderbart:

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Fordi menn her inne skriver så mye rart, og trenger å bli satt på plass av fornuftige kvinner :nigo:

Skrevet

Nå er det jo menn som oppsøker Kvinne Guiden da..

Hvis du vil ha bare svar fra menn så foreslår jeg at du melder deg inn i ett lukket mannlig forum. Men det er ingen garanti for at det ikke er kvinner bak de maskuline nickene der da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...