Gå til innhold

Bryllup og babyplaner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min manns bror og hans samboer har nettopp annonsert at de skal gifte seg neste sommer, nøyaktig dato er ikke avsatt enda. De bor, og skal gifte seg, i et annet land, en relativt lang flytur fra Norge (eller flere tusen km med bil + båt).

Jeg og min mann har diskutert barn en stund nå, og hadde blitt enige om å begynne å prøve i oktober. Det betyr jo at dersom vi lykkes kjapt, ender jeg med termin midt i sommerferien - og midt i bryllupstiden.

Er det noe man bør ta hensyn til når det er såpass nær familie og de gir beskjed lang tid i forveien? Burde vi utsette prøvingen, og i såfall hvor lenge?

Anonym poster: c1ec4435ba9d7158c668179d1a774922

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke utsatt noe som helst.

Anonym poster: 43493d4fad8b3d88c2ae6f3bb1ab8b88

• Liker 6
Gjest "gjest"
Skrevet

Gi blanke i de andre, kjør på.

Skrevet

Jeg ville nok satt vårt liv og våre planer først. Det er jo ikke kjempestor sjanse for at det kræsjer uansett. Du kan fly ganske sent i svangerskapet også :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig ingen som ville blitt litt fornærmet dersom deres bror/søster/annet meget nært familiemedlem var ute av stand til å delta i bryllupet deres på grunn av noe såpass lett unngåelig som dette?

Skrevet

Er det virkelig ingen som ville blitt litt fornærmet dersom deres bror/søster/annet meget nært familiemedlem var ute av stand til å delta i bryllupet deres på grunn av noe såpass lett unngåelig som dette?

Bare egoister klarer å bli fornærmet over noe sånt. *host host*

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...