Gå til innhold

Lurt å flytte ut av Oslo? singel, midten av 20 årene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg lurer på hva dere hadde gjort i min situasjon:

- er i midten av 20 årene og singel

- har ingen venner, bare kollegaer etc.

- bor i Oslo idag, alene med hund (flere,liten rase), leier leilighet

- hvis jeg ikke er på jobb er jeg hjemme

- har en bra jobb men foreløpig kun midlertidig ansatt (mulighet for forlengelse)

Dette er saken:

Siden jeg er så mye hjemme og har hund har jeg så utrolig lyst å flytte i en liten leilighet med hage/uteplass - da kan hundene løpe litt løs og kose seg.

Nå bor jeg ganske sentralt i Oslo, går tur med hundene, men kan ikke la dem gå løs. Jeg er lei av folk rett og slett, møter stadig folk på tur og som oftest vil jeg bare gå en tur i ro og fred uten å se noen for å "lufte hodet litt" også. Vil helst gå tur i området der jeg bor framfor å kjøre langt til en roligere plass. vi går også bare korte turer.

Nå til en del av spørsmålet mitt, er jeg litt rar fordi jeg er egentlig i beste alder til å være sosial, men vil helst være for meg selv? Jeg går jo aldri ut ellers men likevel blir jeg irritert når jeg møter folk på tur.

Er det en god ide å flytte litt ut av Oslo, med tanke på usikker jobbsituasjon og også med tanke på å bli enda mer "ensom" og "rar"?

Hva hadde dere gjort?

Spent på svar :-)

Anonym poster: b29a7dd16b3e6d8f60db9902da49c82d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville flyttet et sted utenfor Oslo, med skog! Og med mulighet for inngjerda hundepark for å slippe hundene fri når det er båndtvang. Det har vi her i Ski, og da er det en fin tur i skogen på vei til hundeparken, og hvis man først møter folk der, så er det som regel "likesinnede".

Anonym poster: ca2dfc5ab5fe7494fd6b703d5c4407a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du er rar! Størsteparten av landet består av "ikke-Oslo", og det er helt mulig både å bo og jobbe der. Skjønner godt begrunnelsen din for å ville flytte!

Anonym poster: 3a359ead8e0ae684f88382668a88b47c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...