AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Jeg var på 2. gangsintervju for snart 2 uker siden. I etterkant av intervjuet fikk jeg en mail for det ble fortalt at ansettelsesprosessen ville ta deler eller hele august. Dette er jo veldig lenge, men det er ikke det som er verst. Jeg er bare redd for å bli "glemt". Og at kanskje de andre som var på intervju er litt "på" og ringer.. Men, jeg har på en måte ikke noe å ringe til dem for... Det blir bare for å ringe, og det blir jo for dumt det også.. Hva tenker dere om denne situasjonen? Har dere noen tips om spm som er smarte å stille, hvis jeg velger å gi lyd fra meg? I samme mail stod det blant annet at vi skulle si i fra hvis vi hadde tidsfrister fra andre jobber vi søkte på... Jeg har ikke en direkte tidsfrist, men jeg vet at min nåværende leder jobber med å få vikariatet mitt forlenget, så det er på en måte bare spm om tid før hun gir meg en ny kontrakt.... Det kan jo være en innfallsvinkel. Tips noen? Anonym poster: bc792f1ab993cb96b755c08225cb0eee
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Det er helt ok å ringe og spørre om hvor langt de har kommet i prosessen. Jeg fikk meg ny jobb i juni og jeg var veldig utålmodig, så jeg ringte til og med to ganger. Anonym poster: e18d7ca639d8ba254838e06251051c3d
@Maja Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Det er oftest positivt å ta kontakt, så sant du har noko å snakke med dei om. Ikkje ring vist du ikkje har noko å spørje om eller noko å fortelle. Men du kan nok ringe og spørje korleis dei ligg ann med prosessen, og begrunne det med at det arbeides med forlenging av vikariat. Vil vell vere positivt at du vil spare din noverande sjef for unødig arbeid med ny kontrakt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå