AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Hvor lang tid etter et jobbintervju kan man forvente å få svar? Jeg glemte å spørre.. Og en ting til, noen som har hatt ett veldig positivt inntrykk på intervju for så å ikke få jobben?<br /><br /> Anonym poster: 36cc5ca91c893315d1247809029fdbcd
Miah Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Inntrykket man får av seg selv under et intervju kan ofte være forskjellig fra det intervjuer ser, og ikke minst, hva de er ute etter. Var selv på intervju for et pizzasted for en stund siden, fikk svar at jeg ikke hadde fått jobben ca. 3 uker etter. Synes de bruker utrolig lang tid. Andre ganger har jeg ikke fått svar i det hele tatt. Nå venter jeg på svar, har ventet ca. en uke, og håper det kommer snart - uansett om det er positivt eller ei. Lærer noe nytt etter hvert jobbintervju som ikke går helt perfekt,
Fanta Exotic Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Jeg holder intervjuer på jobben når vi trenger nye ansatte. Har blitt en del opp gjennom tiden. Jeg gir alltid beskjed på intervju når de får svar. Hvis jeg skal ha mange på intervju kan det ta opp til en uke før førstemann får svar
Singha Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Og en ting til, noen som har hatt ett veldig positivt inntrykk på intervju for så å ikke få jobben? Ja. At du gir et positivt inntrykk betyr ikke at det er andre som er bedre kvalifisert og/eller gir et bedre inntrykk. Personen som intervjuer deg kan godt f.eks. tenke at du er den h*n vil ha bare for å intervjue en enda bedre person i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Du kan godt ringe etter en uke og spørre om de har bestemt seg. Anonym poster: 1ce55f34be91fb5b2e3605cd80329734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå