Gå til innhold

Takk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk til du som så katten min påkjørt på fjøsangerveien og leverte han til dyrelegevakta. Han har det fint nå, han skal opereres i morgen og han kommer til å bli god igjen takket være deg.

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang katten min ble påkjørt, var det et par som så det og fikk tak i han, og brakt han inn til veterinær. De la igjen telefonnummeret sitt, sånn at jeg kunne ringe dem opp med en oppdatering av katten :) Andre gangen kom han hjem i armene på en ung jente, hun og moren hennes hadde vært vitne til påkjørselen, og hadde gått fra dør til dør og banket på, i håp om å finne eier. Hadde ikke de gjort det, hadde han ikke klart å komme hjem for egen maskin grunnet skadene.

Det er godt å vite at det er mennesker som tar ansvar, og hjelper en stakkars påkjørt katt!

Håper alt går bra med pusen din! :klemmer:

• Liker 8
Skrevet

Slike mennesker skulle det vært flere av! Mange puser kunne nok sluppet mye lidelser hvis folk hadde stoppet.

Håper katten din blir helt frisk igjen :)

• Liker 5
Skrevet

Der kom troen min på menneskeheten tilbake, den hadde forsvunnet et lite øyeblikk. Så takk til Green Lady og til TS og god bedring til pusen. :klem:

• Liker 6
Skrevet (endret)
:) Han har knukket bekkenet sa de på dyrelegevakta. Pga. ferien kan han ikke opereres før på fredag. Så nå venter vi bare. Men alt skal ordne seg :) Endret av Moshalicious
Gjest Bobler
Skrevet

Så utrolig flott. Min ble også påkjørt, de som kjørte på han stoppet ikke, men de som kjørte bak gjorde heldigvis det. De satte på nødblinken, tok frem trekanten, tok på seg refleksvesten og leste av nummeret mitt på den forferdelig blodige katten min. Han døde dessverre ganske så umiddelbart, men jeg ble ufattelig glad for at vennegjengen på vei hjem fra fest, fulle og glade tok seg bryet med å ringe meg, vente til jeg kom og holde rundt meg når jeg så han og gråt. Hun ene gråt mer enn meg, fordi hun fikk så vondt av meg.

Det er litt trist, at man blir evig glad for at noen gir beskjed eller stopper. Men det er så få som gjør det, og det er så ufattelig trist. Mange katter kunne nok blitt reddet hvis folk bare tok seg bryet med å sjekke katten, ringe eiere eller ta den med til veterinær.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig flott. Min ble også påkjørt, de som kjørte på han stoppet ikke, men de som kjørte bak gjorde heldigvis det. De satte på nødblinken, tok frem trekanten, tok på seg refleksvesten og leste av nummeret mitt på den forferdelig blodige katten min. Han døde dessverre ganske så umiddelbart, men jeg ble ufattelig glad for at vennegjengen på vei hjem fra fest, fulle og glade tok seg bryet med å ringe meg, vente til jeg kom og holde rundt meg når jeg så han og gråt. Hun ene gråt mer enn meg, fordi hun fikk så vondt av meg.

Det er litt trist, at man blir evig glad for at noen gir beskjed eller stopper. Men det er så få som gjør det, og det er så ufattelig trist. Mange katter kunne nok blitt reddet hvis folk bare tok seg bryet med å sjekke katten, ringe eiere eller ta den med til veterinær.

Ble veldig rørt her nå, sitter her med tårer i øynene. Pusen har det nok bra der han\hun er nå. :hjerte:

TS: Håper det går bra med katten din, og krysser fingrene for at operasjonen blir vellykket :hug:

Anonym poster: e9fbf3449c2ee50681a2c0beec67f2b2

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Blir så glad når jeg hører om slike mennesker.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Blir så glad når jeg hører om slike mennesker.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...