Aranciata Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Jeg har lenge brukt Elizabeth Arden Sheer Lights Illuminating Tinted Moisturizer men den har gått ut av produksjon. Kan noen anbefale noe lignende? Jeg har fin hud men en del hyperpigmentering/solflekker så jeg trenger noe som dekker litt, men ikke altfor mye. På forhånd takk!
Gjest Bell Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Loreal BB cream Nude Magicue er fantastisk. Verdt et forsøk Koster ca 179,-
Aranciata Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2012 Tusen takk! Men tror dessverre den ikke selges i USA, hvor jeg bor.
Aranciata Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2012 Takk! Er det disse tinted moisturizers du mener? http://www.lauramercier.com/store/product/productListing.jsp?catId=cat160012&mainCatId=cat180010#tn
Chocoholic Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Skriver under på Laura Mercier sine, de er fantastiske ift dekkevne, men jeg synes ikke de gir noe særlig fukt. Jeg er også veldig glad i Origins vitazing, men denne er litt mørk selv om den er god. Jeg har nettopp "oppdaget" bobbi browns BB-krem og den er seriøst det mest fantastiske produktet jeg har oppdaget siden concealeren på ungdomsskolen den gjør litt forskjellige ting, gir ganske god dekkevne (ganske mye til å være en BB/farget dagkrem - slik som LM), er en treatment, har spf35, gir glød og sitter fint selv på min fete t-zone. og så kommer den i flere farger noe som er et stoooort pluss da flere andre slike kun kommer i 1-2.
eeeden Skrevet 31. juli 2012 #8 Skrevet 31. juli 2012 Skriver under på Laura Mercier sine, de er fantastiske ift dekkevne, men jeg synes ikke de gir noe særlig fukt. Jeg er også veldig glad i Origins vitazing, men denne er litt mørk selv om den er god. Jeg har nettopp "oppdaget" bobbi browns BB-krem og den er seriøst det mest fantastiske produktet jeg har oppdaget siden concealeren på ungdomsskolen den gjør litt forskjellige ting, gir ganske god dekkevne (ganske mye til å være en BB/farget dagkrem - slik som LM), er en treatment, har spf35, gir glød og sitter fint selv på min fete t-zone. og så kommer den i flere farger noe som er et stoooort pluss da flere andre slike kun kommer i 1-2. mulih jeg tester ut enda jeg foretrekker litt lett minreal pudder så jeg selv kan bestemme hvor dekkende heg vil ha det.
Aranciata Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2012 Flott, tusen takk for kommentarene! Skal teste LM. Er også glad i Bobbi Brown så jeg burde teste den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå