Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonym poster: 11d04a16c77b4cc1769259f0cfe59eee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 40% har festeblødning, det skjer ca 7 dager etter eggløsning. Men mange har også en liten blødning uten å være gravide, så det er ikke et sikkert symptom.

Deretter kan småsymptomer forekomme fra 2-3 dager etter festing, da hcg nivået begynner å stige. Men dette er også uvanlig. Og symptomene er som regel så svake, og ligner mens- symptomer.

Det vanlige er å først ha symptomer i uke 5-6. Så for de aller fleste er det første symptomet uteblitt mens.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjente en merkelig (og vond) stikking i den ene eggstokken ca fra uke 3+4. Ingen festeblødning, ingen kvalme. Bråsulten som kommer hver 2. time startet ca uke 5. Ellers har jeg ikke hatt noen symptomer, er i uke 11 nå.

Anonym poster: 0d5cec6f05c3147c545ea6ea52ef468d

Skrevet

Jeg er 3+4. Det jeg merker mest er at jeg er suuuuper trøtt!! Kunne sovet hvor som helst:p ellers merker jeg at jeg er mer sulten å fnyser på noe:) stikkinger i magen har jeg og.

Skrevet

Jeg fikk mine første symptomer noen dager før forventet mens. Ble forferdelig trøtt, tørst og varm. Måtte gå og legge meg midt på dagen. Hadde også masse kriblinger nederst i magen som jeg ikke pleier å ha, nesten som små elektriske støt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...