Mariehønen Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Jeg har fått ny iPad i dag og har lovt gutten vår på 5 år at han skal få kjøpe noen spill til den. Men hva er bra? Jeg har noen gratisspill på iphonen fra før men ingen som er veldig populære, også har jeg angry birds og where is my water som han synes er kjempegøy. Har dere noen gode forslag?
Gjest ulrikke Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Jeg har fått ny iPad i dag og har lovt gutten vår på 5 år at han skal få kjøpe noen spill til den. Men hva er bra? Jeg har noen gratisspill på iphonen fra før men ingen som er veldig populære, også har jeg angry birds og where is my water som han synes er kjempegøy. Har dere noen gode forslag? Miniklubb og ordlek er 2 spill vi bruker på skolen. Bruker flere men husker ikke nå hva de heter. Dette er jo spill med læring da. 5-åringen her liker noen lego og duplo spill i tillegg til angry birds, talking Tom og de som jeg nevnte først:)
Susan Sto Helit Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Josefine spill. Stjernehotellet o.l. Diverse Lego spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå