Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 #1 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg må ut og lete etter stoff til brudekjolen min i morgen, og nå prøver jeg å finne ut hvor det betse utvalget er i Oslo-området. Noen som har forslag? Jeg leter altså etter et brudejolestoff; det skal være i ivory duchesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. februar 2004 #2 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg ville først forøskt Grønland, masse stoffbutikker der. Dog kan det være greit å ha kvalitetskompetanse på stoff. Det kan visst være litt aletrnative trådretninger etc. Ellers har du Stoff og Stil utenfor Drammen. Alle symennesker i Oslo og omegn drar dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Popelka ulogget Skrevet 15. februar 2004 #3 Del Skrevet 15. februar 2004 Takk for tipset! I morgen drar jeg enten til Stoff og Stil eller Rainbow Fashion på Grønland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. februar 2004 #4 Del Skrevet 15. februar 2004 Megewt bra (og litt dyr) stoffbutikk i gaten nedenfor USA-ambassaden, samt bak stortinget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå